Названо популярні міфи, в які вірять автомобілісти

Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські громадяни отримали масовий доступ до машин ще з 1970-х років. Та тільки з 2000-х автомобіль перестав бути лише розкішшю або засобом пересування – він став частиною подій, захоплень і хобі: масовий розвиток автоспорту, любительські заїзди, тюнінг різного рівня зробили авто більш улюбленими. Люди почали розвиватися в темі, вивчати її деталі.

Проте, на жаль, багато хто вірить у міфи, що виникли завдяки громадській думці. І сьогодні я хочу розвіяти деякі з них, наведучи аргументи.

Реклама

Міф 1: високий октан потрібен усім автомобілям

Багато вітчизняних автолюбителів дбають про свої машини і заправляються на перевірених АЗС. Для деяких важливе й октанове число бензину. Існує думка, що автомобіль потрібно “балувати” – заливати паливо з підвищеною маркою, нібито це продовжить ресурс двигуна і зробить авто динамічнішим і економічнішим.

Насправді високий октан потрібен лише в двох випадках:

  • атмосферні високофорсовані мотори (особливо з прямим впорскуванням);
  • турбовані двигуни.

Таким автомобілям дійсно показане якісне паливо – воно може поліпшити динаміку та економічність.

А от умовній Ладі Весті 1,6 літра високий октан не потрібен. Тяга може навіть знизитися, а витрата палива зрости. Причина – середній ступінь стиснення, розподілене впорскування та параметри паливної карти ЕБУ. Для “атмосферника” типу Лади Весті Аі-100 “ні холодно, ні жарко”.

Міф 2: Toyota дорожча через надійність

Багато хто вважає, що моделі Toyota на ринку дорогі, бо вони надійні і універсальні. Дійсно, на вторинному ринку продавці неохоче віддають Тойоти за низькою ціною і майже не йдуть на торг.

Але причина тут проста: продавці користуються стереотипом “Тойоти не ламаються” та завищують ціни навіть на старі автомобілі. Насправді будь-який автомобіль з віком потребує уваги: кузов втрачає жорсткість, зношуються гумові елементи та проводка, лакофарбове покриття вигорає – і це все потребує грошей.

Отже, Toyota – добротний бренд, але ціна на вторинному ринку часто перебільшена. Наприклад, у Avensis II проблемний двигун 2,0 D4 з прямим впорскуванням, а у дизельних “крузаків” є питання до ресурсу поршневої групи. Тому до покупки треба підходити об’єктивно.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!