BMW поступово змінює свій фірмовий стиль: на зміну масивним радіаторним ґратам приходить більш стриманий та елегантний дизайн. Новий вигляд, вперше показаний на iX3 у Мюнхені, відрізняється вузькими подвійними ґратами та горизонтальним підсвічуванням, що відсилає до класичних моделей 60–70-х років. Цей підхід незабаром з’явиться майже на сорока нових та оновлених моделях бренду, що говорить про масштабність змін.
Однак повністю відмовлятися від великих ґрат у BMW не поспішають. Головний дизайнер компанії Адріан ван Хойдонк зазначає, що в деяких країнах, особливо в Китаї, попит на значні ґрати, як і раніше, високий. За його словами, незважаючи на критику в інтернеті, реальні покупці не висловлюють невдоволення, а продажі моделей з великими ґратами навіть зростають. Для глобального бренду це створює певну дилему: треба враховувати уподобання різних ринків.
Ван Хойдонк наголошує, що великі грати виконують не лише естетичну, а й практичну функцію — за ними ховається безліч датчиків, необхідних для сучасних систем допомоги водію та напівавтономного керування. Тому BMW продовжить експериментувати з формами та розмірами грат, підлаштовуючись під технічні вимоги та переваги клієнтів.
У результаті, незважаючи на появу нових дизайнерських рішень, повністю прощатися з великими ґратами не збирається. Вони будуть еволюціонувати, ставати більш функціональними та гармонійними, щоб відповідати духу часу та очікуванням покупців по всьому світу.