У Skoda Auto впевнені, що механічні коробки, “роботи” з подвійним зчепленням і класичні автомати ще довго залишатимуться важливою частиною лінійки, навіть на фоні електрифікації. Попит на них різний у різних регіонах, тому універсальної коробки немає.
Механічні коробки (MQ) прості, дешевші та дають водієві прямий контроль над автомобілем, що цінують ентузіасти. Водночас їхній потенціал розвитку майже вичерпаний – далі можливі лише невеликі покращення через матеріали та виробництво. Автомати краще працюють із сучасними системами допомоги водієві, бо алгоритм не може покладатися на ручне перемикання передач.
Найпопулярніші в Європі – “роботи” DQ з подвійним зчепленням. Вони швидко й плавно перемикають передачі, економлять пальне та знижують викиди. Головний недолік – зчеплення, яке може швидше зношуватися в екстремальних умовах. Там Skoda використовує класичні автомати AQ з гідротрансформатором. Вони повільніші й витрачають трохи більше пального, але краще витримують високі температури, вологість і затори, а також без проблем працюють із системами допомоги водієві.
Skoda виробляє всі три типи трансмісій як у Чехії, так і на закордонних заводах, адаптуючи їх під потреби конкретних ринків.




