Власники Nissan та Infiniti нарікають на проблемний турбомотор

На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються на деякі моделі Infiniti. Причиною стали численні скарги власників: мотори несподівано глухнуть, нестабільно працюють на неодруженому ходу, втрачають потужність і навіть повністю виходять з ладу. Один із таких випадків стався з новим Nissan Rogue, який зламався після пробігу лише 157 миль. При цьому виробник відмовився покривати витрати на діагностику та ремонт за гарантією.

Десять років тому інженери Nissan впровадили інноваційну систему змінного ступеня стиснення, обіцяючи економію палива та високу продуктивність. Однак сьогодні ця технологія стала приводом для колективного позову: власники стверджують, що двигуни не лише шумлять і вібрують, а й можуть раптово вимкнутись прямо під час руху. У позові йдеться про часті поломки основного підшипника та інші критичні елементи, а також про те, що компанія нібито знала про проблему, але не інформувала покупців.

Реклама

Позивачі наводять конкретні приклади: так, власник нового Rogue зіткнувся з постійними помилками та відмовами електроніки, незважаючи на заміну акумулятора, оновлення та заміну клапана рециркуляції. Проблему так і не вирішили, а дилер не зміг запропонувати ефективного рішення.

У документі наголошується, що Nissan часто відмовлявся визнавати дефект до закінчення гарантії, перекладаючи витрати на клієнтів. В результаті багато автовласників змушені платити за дорогий ремонт зі своєї кишені, навіть якщо гарантія ще діє. Особливо гостро ситуація торкнулася власників Nissan Rogue (2021–2023), Altima (2019–2023) та Infiniti QX50 (2019–2023). При цьому недавнє відкликання, на думку позивачів, не вирішує проблему, а зводиться лише до заміни масла, що не усуває корінь несправності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!