Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші роками лежать на майданчиках, навіть зі знижкою не знаходячи покупця. До п’ятірки найгірших для продажу машин потрапили ті, що перекупам та звичайним покупцям приносять мінімум вигоди.

На п’ятому місці – Hyundai Solaris першого покоління. Ці автомобілі надійні й економічні, але масово використовувалися в таксі, корпоративних автопарках і каршерингах, тож знайти “свіжий” екземпляр практично неможливо. Простий і невбиваний двигун 1.6 не рятує від проблем із слабким лакофарбовим покриттям та старінням пластика всередині. Продавати Solaris старше десяти років – майже безнадійна справа: ціна не зростає, а стан не тішить.

Реклама

Четверте місце дісталося Suzuki SX-4. Проблема цієї моделі полягає в тому, що на вторинному ринку часто завищують ціну, а сам кросовер невеликий, складний і дорогий у ремонті. Навіть перекупи, які звикли ризикувати, не хочуть брати такі машини, бо заробіток на продажу практично нульовий.

На третьому місці – Ford Edge. Це один із найнепопулярніших варіантів для імпорту з США: більшість машин приїжджають у стані тоталу, дорогі, з проблемними старими автоматами і високими податками. Хоча сама модель має прості мотори й надійну підвіску, після пробігу понад 150 тисяч кілометрів авто стає малоцікавим, а розхідники дорогі.

Друге місце зайняла Skoda Yeti, що часто втрачала популярність через малий об’єм турбованого двигуна 1,2 л. Для невеликих хетчбеків такий мотор ще прийнятний, але для б/в кросовера – психологічний бар’єр. Покупці та перекупи уникають цих машин, бо будь-яка вторинка на такому двигуні швидко потребує серйозного ремонту.

І нарешті, перше місце посіли старі японські седани – Toyota Crown, Mark та Camry. Колись престижні бізнес-класи, сьогодні вони практично зникли з ринку. Живих екземплярів залишилося мало, на “ідеальні” моделі ціни зашкалюють, а перекупи воліють штовхати ті ж самі тотали один одному, не ризикуючи брати такі авто. Саме через це старі японські седани стали найменш ліквідними на вторинному ринку у 2025 році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!