Минулого тижня стало відомо, що Nissan відкликає майже пів мільйона машин у США та Канаді через проблеми з двигуном. Дефект виявили у моторах VC-Turbo, які ставлять не лише на Nissan, а й на Infiniti. Під відкликання потрапили Altima 2019-2020 років, Rogue 2021-2024 років, QX50 2019-2022 років і QX55 2022 року.
Американське агентство безпеки дорожнього руху повідомило, що у цих двигунах можуть бути браковані підшипники. З часом це може призвести до поломок. Власники можуть помітити підозрілі шуми або сигнал на панелі ще до серйозних проблем. У США відкликають понад 443 тисячі машин, у Канаді – майже 38 тисяч. Дилери мають оглянути мотор на наявність металевих частинок. Якщо вони є – двигун відремонтують або замінять. Якщо ні – у трициліндрових моторах 1.5 VC-Turbo поміняють прокладку піддону, масло та перепрошиють блок управління двигуном. Для 2.0-літрових моторів достатньо буде заміни мастила, якщо сторонніх частинок не знайдуть. Повідомлення про відкликання власники отримають у серпні.
Попри ці проблеми Nissan продовжує розвиватися. Разом із китайським Dongfeng компанія створила нову спільну фірму з капіталом 1 млрд юанів, щоб експортувати новий електроседан Nissan N7 до Південно-Східної Азії, на Близький Схід і, можливо, до Європи. Для цього доведеться доробити програмне забезпечення, адже машина використовує китайський штучний інтелект, який обмежений у деяких країнах.
Седан N7 вже добре продається в Китаї – він недорогий і має сучасний дизайн. Тепер його хочуть продавати і за межами країни, але не в США. Нову експортну компанію Dongfeng і Nissan створили в червні, 60% належить Nissan. Перші поставки за кордон планують на наступний рік. Крім N7, ходять чутки, що Nissan може продавати за межами Китаю ще й електричний Z9 або пікап Frontier Pro з гібридною установкою. Для цього доведеться адаптувати частину електроніки, і Nissan вже працює з місцевою компанією IAT Automobile Technology, щоб зробити нове програмне забезпечення для інших ринків.