Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а основні матричні LED-фари сховані за сильно тонованим склом. Одна фара містить вражаючі 25 600 світлодіодів – ремонт або заміна таких світлових модулів обіцяють бути дорогими.
Задні ліхтарі також отримали світлодіодну нижню смугу, а водії зможуть змінювати світловий підпис, вибираючи серед шести варіантів графіки – схожа технологія є у новому Audi A6. Колісні арки стилізовані під оригінальний Quattro, базова комплектація отримала 17-дюймові диски, а топова – 20-дюймові. Шини стали ширшими – 235 мм замість 215 мм, а коефіцієнт аеродинамічного опору покращився з 0,32 до 0,30.
Інтер’єр відповідає сучасній філософії Audi нового покоління: цифрова приладова панель діагоналлю 11,9 дюйма та центральний сенсорний дисплей на 12,8 дюйма, який працює під керуванням Android Automotive замість власної ОС бренду. Особливістю стала акустична шумоізоляція бокових стекол – функція, що поки відсутня в інших компактних моделях Audi.
Ще однією новинкою стало переміщення селектора коробки передач з центральної консолі за кермове колесо, що звільнило місце для двох великих підстаканників і охолоджуваної бездротової зарядки для смартфона.
Базова версія оснащена 1,5-літровим турбомотором потужністю 148 к.с., який здатен відключати половину циліндрів для економії палива. Він працює в парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач і має передній привід.
Більш потужний варіант отримав 2,0-літровий бензиновий двигун з віддачею 261 к.с. і 400 Нм крутного моменту, а також повний привід Quattro. Дизельна версія пропонує 2,0 TDI з 148 к.с. і 360 Нм, але на старті продажів буде доступна лише передньопривідна модифікація. Обидва двигуни працюють із “роботом”.
Топовою модифікацією стане підключуваний гібрид із переднім приводом: поєднання 1,5-літрового бензинового мотора та електродвигуна дає 268 к.с. і 400 Нм. Ємність батареї – 19,7 кВт·год, максимальний електричний запас ходу – до 120 км (WLTP). Швидка зарядка постійним струмом потужністю до 50 кВт дозволяє за півгодини зарядити батарею від 10% до 80%. Гібридна модель працює з 6-ступінчастою автоматичною коробкою.
У Німеччині ціна базової моделі стартує від 44 600 євро, а гібридної – від 49 300 євро. Після зняття з виробництва Q2, новий Q3 стане найдоступнішим кросовером Audi. Електричної версії Q3 поки не передбачено.