Наступне покоління BMW X5 запропонує не лише нові моделі з ДВЗ та повністю електричну модель iX5, а й модель із водневим двигуном, запуск якої запланований на 2028 рік.
Що відомо про новинку
У липні 2024 року кілька прототипів X5 та iX5 було помічено на випробуваннях під товстим камуфляжем, демонструючи їх новий дизайн, натхненний Neue Klasse. Однак на відміну від меншого iX3, який використовуватиме платформу Neue Klasse, очікується, що лінійка X5 буде заснована на оновленій версії існуючої архітектури кластера BMW (CLAR).
Згідно з даними Autocar, існуюча платформа була обрана через необхідність випуску моделей X5 із двигуном внутрішнього згоряння, а платформа Neue Klasse була розроблена переважно для електромобілів. Однак це не означає, що iX5 відставатиме від iX3 у плані технологій. Він, як і раніше, буде використовувати двигуни BMW шостого покоління, 800-вольтову електричну архітектуру та круглі акумуляторні осередки з покращеною щільністю енергії.
Для клієнтів, які не зацікавлені в X5 з традиційним ДВЗ або як електромобіль, буде версія на водневому паливі. Він використовуватиме силовий агрегат, розроблений спільно з Toyota, і хоча відомі лише обмежені подробиці, він напевно зможе похвалитися безліччю поліпшень порівняно з прототипом iX5 Hydrogen, випущеним кілька років тому. Цей автомобіль міг похвалитися переднім розташуванням паливних елементів та двома водневими баками, що забезпечує 396 к.с.
У доступнішому сегменті нового модельного ряду X5 будуть представлені 48-вольтові версії помірного гібрида з 3,0-літровими турбованими рядними шестициліндровими бензиновими і дизельними двигунами. На момент запуску X5 M60 займатиме верхню позицію в лінійці з ДВЗ, оснащуючи 3,0-літровим рядним шестициліндровим гібридом, що підключається в Європі, але в США, швидше за все, буде встановлений 4,4-літровий V8 з двома турбінами. Високопродуктивний iX5 M Performance потужністю понад 600 к.с. також знаходиться у розробці.