Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і його запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає питання, чи всі точно знають, що з цим робити.
Що варто знати
Взагалі-то, тиск у шинах дуже важливий, і від нього залежить, як саме автомобіль себе веде на дорозі. Якщо тиск низький, то шини будуть мати велику площу контакту з дорогою, що ускладнить керованість, розгін буде повільніший, а витрата пального збільшиться. Якщо ж тиск високий, то комфорт буде на низькому рівні, особливо на нерівностях, у поворотах машина може поводитися не так, як хотілося б, та й гальмівний шлях збільшиться. Ще й до того ж гума зношується не рівномірно.
Тепер питання, як зрозуміти, який тиск має бути правильним. Це все зазначено на спеціальній наклейці або табличці, що має бути на центральній стійці з боку водія або на кришці бензобака. Також там є рекомендації, що при великому завантаженні машини тиск треба підвищити.
А от взимку треба бути обережніше, бо на холоді тиск може падати на 0,1-0,2 атмосфери, і це особливо відчутно, коли температура різко змінюється. Наприклад, якщо вдень було тепло, а вночі заморозки. Я б радив трошки підняти тиск на 10-15% від норми. І бажано кожні два тижні перевіряти його і підкачувати, якщо потрібно.
Я завжди намагаюся звертатися в перевірені шиномонтажі, де хлопці точно знають, що роблять.