Tesla, здається, вирішила проблеми з технологією сухого покриття електродів, що може знизити вартість виробництва елементів 4680. Масштабне виробництво заплановане на кінець року.
У Китаї з’явилися чутки про можливу відмову Tesla від виробництва батарей після масових звільнень у травні, які торкнулися команди розробки батарей. Це викликало питання, оскільки компанія вже п’ять років намагається вдосконалити виробництво електродів для 4680 осередків.
Нагадаємо, що виробництво батарей Tesla розпочалося із запуску елементів 4680 на Дні батареї у 2020 році, після покупки компанії Maxwell у 2019 році. Maxwell розробляла технологію сухого покриття електродів, яку Tesla використовувала для своїх суперконденсаторів і адаптувала для виробництва батарей. Технологія сухого покриття електродів дозволяє скоротити витрати на виробництво літій-іонних осередків приблизно на 50%.
Однак, незважаючи на використання цієї технології для анодів, виробництво катодів залишалося традиційним. Останні повідомлення з Китаю свідчать, що Tesla вирішила проблеми з сухим покриттям катодів, що може значно знизити вартість 4680 осередків. Звіти вказують на труднощі з масштабуванням процесу через часті поломки обладнання.
Ці проблеми було вирішено шляхом заміни обладнання на більш надійне. Тепер Tesla готується до масштабного виробництва після успішного завершення циклу розробки та інженерної оптимізації. Очікується, що нові батареї Cybercell 2.0 з’являться на ринку до кінця року.