Для багатьох покупців автомобілів дуже важлива витрата палива. І не секрет, що під час експлуатації машин витрата палива може бути далеко не такою, як заявляє автовиробник. Тести Австралійської автомобільної асоціації (AAA) показали, що більше 50% автомобілів витрачають більше палива, ніж офіційно заявлено.
Експерти AAA протестували 21 модель автомобілів. І виявилося, що 15 моделей витрачають більше палива, ніж очікувалося.
Найбільша різниця у витраті палива у Suzuki Swift 2023 модельного року з бензиновим двигуном – 31%. За результатами лабораторних випробувань Swift витрачає 4,8 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива становить 6,3 л на 100 км.
У компактного кросовера Mazda CX-5 2023 модельного року з бензиновим двигуном різниця у витраті палива 15%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 6,9 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива – 7,9 л на 100 км.
У Skoda Kamiq 2023 модельного року із бензиновим двигуном різниця у витраті палива 14%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 5,6 л палива на 100 км. Тести AAA свідчать, що реальна витрата палива становить 6,4 л на 100 км.
У субкомпактного кросовера Mazda CX-3 з бензиновим двигуном заявлена витрата палива – 6,1 л на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 6,8 л на 100 км. Різниця 11%.
Subaru Forester Hybrid 2023 модельного року, як заявлено, витрачає 6,7 л палива на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 7,4 л палива на 100 км. Різниця у 10%.
У деяких моделей автомобілів така ж реальна витрата палива, як і заявлена офіційно (або майже така сама). Наприклад, у Toyota Corolla Hybrid (4,2 л – 0%), Toyota HiLux 4×2 Diesel (10,9 л – 0%), Ford Everest Diesel (7,2 л – 1%), Hyundai Venue з бензиновим мотором (різниця 1%).
Дві моделі показали реальну витрату палива навіть менше, ніж заявлено офіційно. Ford Everest із дизелем під час тестів витрачав 7,1 л палива на 100 км шляху, хоча у лабораторії він витрачає 7,2 л на 100 км.
Kia Cerato із бензиновим двигуном під час тестів витрачав 6,7 л палива на 100 км, хоча у лабораторії його витрата палива становить 7,4%. Різниця у 10%.