Сучасні автомобілі, обладнані численними камерами, GPS-трекерами та пристроями для аудіозапису, нагадують комп’ютери на колесах. Ці транспортні засоби можуть зберігати отримані дані протягом тривалого часу. У світлі цього американські сенатори закликають Федеральну торгову комісію (FTC) та Федеральну комісію зв’язку (FCC) вжити заходів для захисту конфіденційності споживачів.
Конгресумен Деббі Дінгелл у листі до FCC наголосила на необхідності розробки заходів проти неправомірного використання технологій в автомобілях, особливо в контексті випадків, коли зловмисники використовували такі технології для стеження за своїми жертвами. Вона висловила сподівання на створення механізмів, що дозволяють жертвам швидко блокувати доступ до даних автомобіля.
Сенатори Рон Уайден і Едвард Марки розкрили дані про те, що дев’ять автовиробників, включаючи Toyota, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Mazda, BMW, Volkswagen, Subaru і Nissan, передавали дані про місцезнаходження владі без ордера, порушуючи свою обіцянку 2014 року. про наявність судового дозволу на такі дії. З чотирнадцяти досліджених компаній, тільки Ford, General Motors, Stellantis, Honda і Tesla дотримувалися цієї норми, причому тільки Tesla інформувала клієнтів про подібні запити уряду.
За даними New York Times, очікується, що обсяг даних, що збираються, буде тільки збільшуватися. Вже зараз NHTSA працює над впровадженням алкотестерів та систем попередження про перевищення швидкості в автомобілях. Страхові компанії також активно використовують різноманітні дані для коригування тарифів. Можливо, єдиний спосіб уникнути неправомірного використання особистої інформації — використання автомобілів, не оснащених подібними технологіями.