Dacia вирішила продовжити гарантію на свої автомобілі

Час читання: < 1 хв.
0

Dacia продала понад 8 мільйонів автомобілів з моменту свого дебюту на ринку два десятиліття тому. Румунський бренд рік у рік досягав своєї мети, і це справжній рекорд, який дозволив фірмі поставити під удар не один універсальний бренд. Виробник не здається і продовжує чинити тиск на європейські бренди у своїй категорії.

Бренд оголосив про запуск нової гарантії Dacia Zen. В даний час румуни пропонують гарантію на 3 роки або 100 000 кілометрів, залежно від того, що настане раніше, але з новою програмою якості вони виходять на рівень двох чудових корейських брендів і KIA зокрема, оскільки в офіційній заяві зазначено, що Dacia продовжує цей термін до 7 років чи 150 000 кілометрів пробігу.

Щоб клієнти могли скористатися цією пропозицією, яка включає весь автомобіль, за винятком скла, електричних дзеркал і мультимедійної системи, Dacia вимагає, щоб автомобіль був не старше шести років і одного місяця, мав пробіг менше 120 000 кілометрів і відповідав програмі технічного обслуговування, рекомендованою виробником.

Реклама

Dacia Zen безпосередньо включений до програм технічного обслуговування Essential і Essential +, з якими уклали контракт клієнти, з річною або відновлюваною гарантією на 30 000 кілометрів. Виробник підкреслив, що «ця гарантована страховка є ключем до стратегії надійності бренду та великою перевагою у разі продажу автомобіля третій особі». За словами Гійома Меллака, директора з післяпродажного обслуговування Dacia на французькому ринку, на даний момент ця гарантія реалізована лише у Франції, хоча найближчими місяцями вона може бути поширена і на інші європейські країни.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!