Автовиробники вкрай рідко представляють автомобілі, які не тільки забезпечують відносно низьку вартість з високою продуктивністю, а й, по суті, зібрані вручну, нагадуючи омологовані гоночні спецверсії, а не ще один рівень обробки салону серійної моделі. Однак це саме те, що пропонує Toyota GR Yaris.
Тепер японський автовиробник випускає оновлену версію своєї субкомпактної моделі GR і представляє раніше недоступну автоматичну коробку передач. У новому відео всі три версії змагаються одна з одною у старому доброму дрэг-рейсингу.
Оригінальний GR Yaris не такий вже й старий і спочатку спричинив фурор завдяки своєму невеликому розміру і чудовій силовій установці потужністю 268 к.с. і крутний момент 370 Нм. Тепер нова версія розвиває потужність 300 л. і момент, що крутить, 400 Нм і отримала безліч інших оновлень.
А ось динаміка у машин вийшла різною. Новий GR Yaris з автоматичною коробкою передач має явну перевагу у лінійці. На старті він швидко обганяє обидві інші Toyota, GR Yaris з механічною коробкою передач та рестайлінговий GR Yaris з МКПП.
Старий GR Yaris розганявся від 0 до 97 км на годину за 6 секунд. Потім він подолав чверть милі за 14,12 секунд. Новий автомобіль з «механікою» показує покращення за обома показниками. Насправді він був майже на секунду швидше в спринті до 97 км/год, набравши швидкість за 5,06 с. Потім він проїхав чверть милі лише за 13,67.
Зрештою, АКПП. Вона отримала «Лаунч контроль», що дозволяє обійти дві інші моделі. Насправді він розганявся до 97 км/год за 5,1 секунд. Тим не менш, автомобіль відіграв час за частину заїзду, що залишилася, і фінішував із загальним часом у чверть милі 13,61 секунди.