Subaru та Mazda втратили позиції в рейтингу надійності Consumer Reports

Час читання: < 1 хв.
Subaru та Mazda втратили позиції в рейтингу надійності Consumer Reports

Японські автовиробники традиційно вважалися еталоном надійності, але свіже дослідження Consumer Reports показало, що два великі бренди з Японії втратили свої позиції порівняно з минулими роками. Аналітики опитали автовласників про проблеми, з якими вони стикалися під час експлуатації машин 2000-2025 років випуску, зібравши понад 380 тисяч відповідей. На основі цих даних було складено прогноз для автомобілів 2026 модельного року.

Найкращі результати продемонстрували виробники з Азії, які отримали середній бал 56 зі 100. За ними розташувалися європейські бренди з результатом 50 балів, а американські виробники замкнули трійку з оцінкою 41 бал. Проте найбільшою несподіванкою стала втрата позицій двома провідними японськими марками.

Реклама

Subaru, яка торік обігнала Toyota за надійністю, цього разу втратила кілька пунктів і отримала 63 зі 100, поступившись конкуренту, хоча й залишилася попереду Lexus. Найнадійнішою моделлю бренду виявилася Subaru Impreza. Набагато гірше ситуація склалася у Mazda – компанія отримала лише 43 бали. Її позиції різко просіли через низькі оцінки кросоверів CX-70 і CX-90, як у звичайних, так і в гібридних версіях.

Власники цих моделей повідомляли про проблеми з двигунами, а також зі збоями в роботі батарей та електромоторів у гібридних силових установках, що й призвело до значного падіння Mazda в рейтингу надійності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення