Євро 6 – не панацея.
Згідно з новим дослідженням некомерційної організації International Council on Clean Transportation, чий головний офіс розташовується в Берліні, навіть автомобілі з дизельними двигунами стандарту Євро-6 часто не відповідають вимогам по екології в Європі.
База даних Real Urban Emissions Initiative (True) опублікувала рейтинги, що відображають викиди оксидів азоту (NOx) в реальному часі. Оцінка автомобілів за рівнем викиду шкідливих речовин дається за допомогою колірної схеми «зелений / жовтий / червоний (добре / середньо / погано).
Рейтинги складено на підставі перевірки 4 850 автомобілів різних брендів, що мали дизельні двигуни, починаючи від стандарту Євро-3 і закінчуючи Євро-6.
Нас здивувало, що всі автомобілі з дизелями стандарту Євро-3, Євро-4 і Євро-5 отримали погані оцінки за рівень викидів шкідливих речовин. Таку ж оцінку отримали і більшість дизельних автомобілів стандарту Євро-6. А ось всі автомобілі з бензиновими моторами Євро-6 отримали хорошу або середню оцінку.
Також в цьому дослідженні йдеться, що чотири автовиробника (Suzuki, Subaru, Fiat Chrysler Automobiles, і Renault-Nissan) які випускають автомобілі з дизелями, чий рівень викидів шкідливих речовин в 12 разів більше граничного рівня стандарту Євро-6.
Всі дизельні автомобілі стандарту Євро-5 показали рівень викидів NOx принаймні в 2 рази більше, ніж дозволено європейським законодавством. У найгіршій моделі цей показник перевищено в 18 разів.
Деякі автовиробники вже почали відмовлятися від продажу на Старому Континенті машин з дизельними двигунами. Продажі автомобілів з дизелями постійно знижуються з середини 2015 року, коли з’ясувалося, що Volkswagen фальсифікував рівень викидів шкідливих речовин.