Дуже часта помилка у багатьох людей, які придбали собі новий автомобіль та обслуговують його в сервісі офіційного дилера, що тут працюють справжні професіонали своєї справи, які без проблем зможуть визначити поломку у вашому автомобілі із заплющеними очима та якісно виконувати технічне обслуговування вашого автомобіля.
Але найчастіше все з точністю навпаки і сьогодні обговоримо, чому краще не довіряти свій автомобіль майстрам у сервісі офіційного дилера.
Перед тим, як перейти до цього питання, розглянемо основні причини, чому люди все ж таки обслуговують свій автомобіль у офіційних дилерів:
- Найчастіше менеджери при видачі автомобіля власнику розповідають казки про те, що обслуговувати автомобіль необхідно тільки в сервісі офіційного дилера. А якщо обслуговуватимуть не вони, то при поломці буде відмова у гарантії. Але щоб зняти автомобіль з гарантії, необхідно довести, що поломка сталася з вини власника через неякісне обслуговування в сторонньому сервісі. А лякають через те, що дилерський центр отримує хороші гроші на обслуговуванні автомобілів, а також на продажі додаткового обладнання;
- Коли ви приходите в дилерський центр, вас зустрічають красиві та доглянуті дівчата в зоні ресепшен, всі менеджери добре одягнені і складається враження, що тут вас обслужать за вищим розрядом і ваш автомобіль у надійних руках;
- Багато хто не хоче або не вміє самостійно за каталогом знайти необхідні запчастини, масла та фільтри та шукати сторонній сервіс, де автомобіль обслужать якісно.
Ціна на технічне обслуговування, навіть найбюджетніших автомобілів
Якщо подивитися ціни на обслуговування автомобілів Б класу, то побачимо, що навіть найпростіше ТО обійдеться в 5-9 тисяч гривень. А що ви отримаєте за цю ціну? Поміняють масло в двигуні, фільтра і за великим рахунком на цьому все. Дилер продає вам розхідники із великою націнкою. Обслуговуючи автомобіль самостійно, ви економите в 2-3 рази, ніж звернулися б у сервіс офіційного дилера. Якщо боїтеся, що дилер вам потім відмовить у гарантійному ремонті, то все залежить від конкретного дилера.
Непоодинокі випадки, коли власник проходить все ТО за регламентом, а потім раптом розвалився каталізатор, і тут починається. Дилер проведе свою експертизу і зробить висновок, що руйнування сотень нейтралізатора, сталося з вини неякісного палива і відмовить. Тому навіть якщо ви проходите все ТО за регламентом, це не гарантія того, що вам не відмовлять у ремонті за гарантією основних агрегатів.
У дилерському центрі працюють професіонали своєї справи
Що складного провести планове ТО на будь-якому автомобілі, тим більше, якщо це робити щодня? Щоб замінити олію та фільтри, особливих навичок не потрібно, а от якщо відбулася серйозна поломка, то дилер вам запропонує швидше замінити агрегат, ніж ремонтувати його. Так само вони не проти «накосячити» з вашим автомобілем, дуже багато випадків, коли додаткове обладнання встановлюють, як завгодно, а як вони роблять антикорозійну обробку і шумоізоляцію, це взагалі окрема тема. Антикор обробляють тільки для видимості і не заливають його нормально в порожнини, а шумоізоляцію кладуть без дотримання технології. Є звичайно нормальні майстри, але їх не так багато і найчастіше, вони ще працюють в інших сервісах на оренді, оскільки у них є руки і дуже багато постійних клієнтів.
Багато механіків терпіти не можуть клієнтів у сервісній зоні
Коли власник автомобіля просить, щоб його пустили в сервісну зону, багато механіків це дратує, тому що доведеться виконати ТО максимально грамотно. На деяких сервісах, майстри можуть замінити не всі розхідники, або взагалі їх не міняти, а лише вдати. Так і робити нічого не доведеться і собі на розхідниках можна заощадити. Звичайно, так роблять далеко не всі, але все ж таки трапляються і такі неприємності.
Висновок
Обслуговуватися у офіційного дилера, це зовсім не гарантія якісного обслуговування вашого автомобіля або того, що вам відремонтують будь-яку поломку за гарантією, ви більше платите за зручність.
А що ви думаєте з цього приводу? Обслуговуєте автомобіль самі чи їздите до офіційного дилера? Напишіть у коментарях.