На українських водіїв чекають маленькі, але важливі зміни.
У холодну пору року на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами мають бути включені денні ходові вогні, а у разі їх відсутності у конструкції транспортного засобу — ближнє світло фар.
Відповідний обов’язок водія у період з 1 жовтня до 1 травня передбачено пунктом 9.8 ПДР, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306.
Необхідність включення додаткового освітлення, у тому числі, у світлий час доби, пояснюється необхідністю позначення механічних транспортних засобів, що рухаються.
Невиконання цієї норми (вона з’явилася у правил дорожнього руху у 2013 році) може обернутися додатковими хвилинами неприємного спілкування з поліцією на дорогах.
Відповідно до пункту 1.10 ПДР денні ходові вогні — зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією транспортного засобу, встановлені попереду транспортного засобу та призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби.
Майже всі опубліковані звіти показують, що використання ближніх вогнів у світлу пору доби знижує зіткнення. Дослідження результатів запровадження обов’язкового використання ближнього світла у Норвегії у проміжку з 1980 по 1990 роки показало, що кількість ДТП у світлий час доби знизилася на 10%. Статистичні дані з Данії показують, що рівень ДТП знизився на 7% через 15 місяців після того, як запровадили обов’язкову їзду з ближнім світлом вдень.