На краш-тестах фахівці Euro NCAP розбили чотири новинки автопрому (відео)

0
17
В ході випробувань Європейська незалежна організація Euro NCAP перевірила безпеку хетчбека Opel Corsa, кросоверів Mercedes-Benz GLB і Mazda CX-30, а також позашляховика Ford Explorer нового покоління.
Фахівці Euro NCAP опублікували результати чергової серії краш-тестів, попутно показавши, як це було. Цього разу випробувань піддали відразу чотири автоновинки: Mercedes-Benz GLB, Mazda CX-30, новий Ford Explorer і Opel Corsa. Всі учасники краш-тестів, за винятком хетчбека Opel, отримали максимальну оцінку – п’ять зірок з п’яти. 

Так, німецький кросовер Mercedes-Benz GLB , який з’явиться в Україні навесні наступного року, за безпеку водія і пасажирів отримав 92%. Трохи нижче експерти оцінили безпеку маленьких пасажирів і пішоходів – 88 і 78% відповідно. А ось пристрої забезпечення безпеки заробили 74%.
Нарікань у фахівців було мало, одне з них – низький захист водія при зіткненні зі стовпом. 

Mazda CX-30 за безпеку водія і дорослих пасажирів отримала 91%, дітей – 86%, пішоходів – 80%. Системи безпеки на цьому SUV виступили краще електроніки Mercedes – 77%. Серед плюсів експерти особливо виділили захист дітей від шести до 10 років (відразу 23,2 бала з 24 можливих), а також систему утримання авто в займаної смузі.

Читайте також  Оновлений пікап Mitsubishi L200 ганебно провалив краш-тест (відео)

Новий Ford Explorer забезпечує безпеку дорослих на 87%, дітей – на 86%, пішоходів – 61%. Електронні асистенти задовольняються оцінкою в 76%. Серед недоліків фахівці Euro NCAP відзначили високий ризик травм ніг водія і пасажирів при фронтальному ДТП, а також низьку захищеність грудної клітини задніх пасажирів. А ось для пішоходів небезпеку несуть передні стійки позашляховика.

Opel Corsa отримав чотири зірки, на відміну від вищеназваних SUV. За захист дорослих йому дали 84%, дітей – 86%, пішоходів – 66%, а за електроніку – 69%. Серйозні травми хлиста водій і його пасажири можуть отримати при ударі ззаду.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.