Як за допомогою шин можна зменшити витрату пального

0
269

Що робити, якщо витрата пального вашого авто усе болючіше і болючіше б’є по гаманцю? В цьому випадку при черговій покупці нової гуми слід згадати про те, що правильно підібрані шини можуть допомогти заощадити на пальному. Заощадити літр-другий на кожні 100 кілометрів пробігу дозволить правильний підхід до вибору та експлуатації покришок. На рівень споживання пального, крім інших факторів, істотно впливає сила опору коченню колеса. Вона залежить від ряду параметрів.

Один з них – тиск повітря в колесі. Відомо, що велика кількість енергії витрачається на механічні деформації колеса в процесі кочення. Чим менше вони накачані, тим більше деформується під час руху. Висновок: для економії палива колесо слід злегка перекачувати. Це не кращим чином позначається на його амортизаційних властивостях, прискорюючи знос елементів підвіски і помітно знижуючи комфорт мешканців салону.

Читайте також  В США с молотка продадут розовый Dodge Viper GT за 155 000 долларов

На втрати енергії від механічних деформацій колеса впливають ще й характеристики його матеріалу. Чим твердіша гума, тим менше вона схильна до деформацій. Цей ефект, до речі, широко застосовується виробниками коліс при створенні так званих «енергозберігаючих покришок». В реальному житті їх використання позначається на керованості машини приблизно так само, як і надлишковий тиск в шині. Хоча реклама «енергозберігаючої» гуми, зрозуміло, про це не згадує.

Що стосується малюнка протектора, то чим менше на ньому «зубів», тим нижчий опір коченню.

Читайте також  Глобальний пікап Ford Ranger оновився вдруге

Ширина покришки – один з найбільш істотних факторів, що впливають на опір коченню. Крім іншого, її збільшення ще й нарощує масу колеса. Це призводить до додаткових витрат пального. Наприклад, при зменшенні індексу ширини покришки R16 з 265 до 185 можна, при рівних умовах, отримати економію палива до 1-2 літри на кожні 100 км пробігу.

Якщо авто їздить, переважно, містом в режимі старт-стоп, то вигідніше з точки зору економічності використовувати покришки мінімально можливого розміру. А якщо легковик проводить більшу частину часу на заміських трасах, варто зупинитися на колесах максимального радіуса.

загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.