Товстий шар снігу і важке маскування ускладнюють виявлення змін в зовнішності, але область переднього повітрозабірника, схоже, була перероблена навколо нижньої половини і, що більш помітно, змінилася форма передньої кромки капота і бампера. Бічні елементи прототипу виглядають менш агресивно скульптурними, ніж панелі нинішнього автомобіля, хоча це може бути навмисним ефектом камуфляжній плівки, і хоча дизайн задньої частини, схоже, залишився недоторканим, ми можемо очікувати зміни форми нижньої дифузора і нові візерунок стоп-сигналів.
Більш важливим зміною стане довгоочікуваний запуск нової підключається гібридної силової установки в Urus. На цьому прототипі немає електричних попереджувальних наклейок, які передбачають, що він приводиться в рух нинішнім 4,0-літровим бензиновим V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 650 л.с., але представники Lamborghini раніше обмовилися, що він отримає виконання PHEV.
Варіант PHEV Urus, ймовірно, матиме варіацію трансмісії, використовувану «спорідненим» Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid. У ній поєднується 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом від Volkswagen Group і електродвигун. Сумарна потужність такого агрегату складає 671 к.с., а запас ходу на електротязі дорівнює 30 км.
Електрифікація буде ключем до підтримання високих показників продажів Urus в усьому світі. Це була найбільш продавана модель Lamborghini протягом останніх двох років, в 2020 році вона перевершила за попитом Huracán майже в 2 рази. Однак посилення правил викидів ставить під загрозу популярність моделі.
Крім електрифікованого Cayenne, Urus також розділяє платформу MLB Evo з Audi Q8, Bentley Bentayga і Volkswagen Touareg, кожен з яких тепер пропонується у версії PHEV.