На тестах помічені прототипи електричних кросоверів Mercedes EQA і EQB

Німецька компанія тестує прототипи електричних кросоверів EQA і EQB. Новинки 2022 модельного року отримали мінімальну кількість камуфляжу.

0
52

Після Mercedes-Benz EQC наступними повністю електричними автомобілями німецької марки є кросовери EQA і EQB. Версії стандартних GLA-Class і GLB-Class на акумуляторах повинні були дебютувати ще в минулому році, але пандемія коронавірусу мала інші плани, що спонукало автовиробника відкласти дати запуску обох електромобілів на цей рік.

На жаль, автовиробник не назвав точну дату презентацій, принаймі, EQA. Завдяки закордонному YouTube-каналі walkoARTvideos ми з вами знову можемо бачити тестові прототипи німецьких новинок, які отримали мінімальний камуфляж. Більш квадратний EQB був виявлений під час тестового заїзду на гоночній трасі Нюрбургринг.

Обидва кросовера EV мають багато спільного з точки зору дизайну, але, очевидно, EQB менш гладкий, ніж EQA. Нові фари і задні ліхтарі, а також схожі один на одного закриті решітки, подібні до тих, що ви побачите на Mercedes EQC, разюча схожість у цих кросоверів. Усередині очікуйте такий же салон, як і у їх аналогів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння.

Читайте також  Названы 5 автомобильных марок, которые уже с завода имеют огромное количество дефектов

Однак на даний момент немає подробиць про те, чим же саме будуть оснащені електричні новинки. Раніше показаний в 2017 році концепт кросовера EQA оснащувався двома електродвигунами з комбінованою потужністю 268 кінських сил (500 Нм). Його літій-іонний акумулятор ємністю 60 кВт * год міг забезпечити запас ходу в 400 кілометрів. Проте, цей концепт був тридверним хетчбеком, і ми не здивуємося, якщо серійна модель буде зовсім інший, з точки зору характеристик силової установки.

EQB вже підтверджено для ринку США, в той час як раніше говорилося, що відстрочка дебюту для EQA може розтягнутися до дев’яти місяців у порівнянні з початковим планом. Передбачається, що з’явиться “заряджена” версія Mercedes-AMG EQA.

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.