Численні прототипи розкішного позашляховика були помічені на різних етапах тестування і з різним маскуванням в Великобританії і Європі за останній рік. Тепер фотошпигунам вдалося підібратися до одного з них ближче, ніж будь-коли раніше, і поглянути на частково замасковані нутрощі прототипу.
Хоча ми не можемо розібрати загальний дизайн кабіни, кілька підказок можна почерпнути з двох зображень. Так, на автомобілі встановлений центральний тачскрін мультимедійної системи, який, схоже, є вже серійним. Він набагато більше, ніж раніше і, схоже, працює під управлінням вдосконаленої версії останньої операційної системи Pivi Pro від Jaguar Land Rover. Під ним, схоже, немає окремого дисплея для управління клімат-контролем, як в нинішньому поколінні позашляховика.
Також видно знайомий дисплей цифрової панелі приладів, хоча інші елементи кабіни цього прототипу або прикриті, або не оброблені. Ми можемо побачити важіль перемикання передач з недавно оновленого модельного ряду Jaguar, але немає ніяких вказівок на те, що його отримає серійна версія моделі. Сенсорні клавіші управління також можна побачити на рульовому колесі.
Важкий камуфляж продовжує приховувати ключові елементи зовнішнього вигляду Range Rover. Тим не менш, ми знаємо, що загальна форма буде еволюціонувати, і при цьому можна буде розробити новий дизайн фар, покажчиків повороту і денних ходових вогнів.
Раніше прототип мав вихлоп з чотирма патрубками, що передбачало наявність під капотом V8, який для автомобіля п’ятого покоління отримає обсяг 4,4 літра. Його запозичать у BMW.
Одне зображення демонструє систему підрулення задньою віссю, яка дебютує на новому Range Rover. Поки не відомо, які модифікації отримають систему, але вона дає підказки щодо гнучкості нової архітектури MLA автомобіля.
Ми також можемо бачити, що Land Rover вирішив залишити класичні дверні ручки, а не елементи, що встановлюються врівень, як, наприклад, на Velar. Ззаду форма кришки багажника, здається, показує, що улюблений дизайн роздільної задніх дверей збережений.
JLR, мабуть, порівнює нову модель з Mercedes-Maybach GLS, одним зі своїх головних конкурентів поряд з BMW X7. Новий флагман компанії замінить поточний Range Rover, який був запущений в 2012 році, і повинен дати JLR такий необхідний приріст маржі з високим прибутком, оскільки очікується, що світова економіка почне виходити з наслідків нинішньої коронакризи.