Мотоцикл Loncin LX250-15 CR4 – помітний і харизматичний стріт-байк в стилі «нейкед». Він гармонійно поєднує в собі прийнятну ціну і привабливу зовнішність з компактністю та економністю. Суха вага байка всього 136 кг, що робить його доволі привабливим варіантом для пілота-дівчини чи новачка в мототемі. Незважаючи на достатньо високооборотний двигун, мотоцикл доволі спокійний та слухняний навіть у не дуже досвідчених руках. А для пілотів з досвідом він підійде на роль байка для міста.
Стилістика «нейкед» передбачає маскулінний виразний дизайн без зайвого пластику та тюнінгу. І Loncin LX250-15 CR4 повністю відповідає вимогам цієї концепції. В його зовнішності все збалансовано і лаконічно поєднано.
Виразності лобовій частині мотоцикла надає масивний фальшбак, під яким схований невелика справжня ємкість об’ємом 15,5 л. Такого запасу, до речі, йому має вистачити на 500–560 км без додаткових заправок. Доповнює враження оригінальна лобова LED-оптика в захисному стильному корпусі. Різкі, дещо агресивні лінії рами гармонічно поєднуються зі стильним сидінням. Відгуки мотоциклістів після тест-драйвів говорять про те, що, незважаючи на досить спортивну посадку, сидіння зручне для пілота, а секція для пасажира теж доволі широка (наскільки широкою вона може бути у стріт-байка) і зручна.
Цифровий монохромний дисплей панелі приладів достатньо інформативний і розміщений в максимальному доступі пілота незалежно від його зросту. Для темного часу доби панель отримала підсвітку приємного голубуватого відтінку, яка гарно передає інформацію і не відволікає від дороги зайвою яскравістю.
Алюмінієві литі диски, яскраві акценти на баку та крилах, хромовані елементи рами створюють стильний образ міського стрітового байку, який сподобається і молоді, і більш досвідченим райдерам.
Стильний міський байк побудований на металевій рамі. Він отримав посилену телескопічну вилку перевернутого типу та маятникову задню підвіску з моноамортизатором. Гальмівна система – дискова.
«Серце» Loncin LX250-15 CR4 – одноциліндровий чотиритактний двигун об’ємом 233 куб. см. Охолодження масляне, управління швидкістю – 6-діапазонна механічна КПП, система живлення – карбюратор. Запускається двигун електростартером, однак для екстрених випадків передбачений і кік-стратер. Зчеплення багатодискове, в масляній ванні.
Потужність двигуна 17,2 к. с. при максимальній кількості 8500 обертів на хвилину. Двигун доволі еластичний, однак до управління на низьких обертах треба звикнути. Все ж таки на повну силу він розкриває свої можливості на високих обертах, однак прекрасно поводитиме себе і в пробках мегаполісу, та ще й з мінімальними витратами пального.
Максимальна заявлена виробником швидкість – 120 км/год., і мотоцикл дійсно легко може набрати і тримати її. Однак комфортна «крейсерська» швидкість – 90–100 км/год.
В базовій комплектації мотоцикл доступний з алюмінієвими 17-дюймовими колесами, електростартером, цифровою панеллю приладів та оптикою LED. Яскраві варіації відтінків дозволяють вибрати найбільш близький саме вам варіант. А індивідуалізувати байк під свої потреби і смаки можна за допомогою широкого вибору оригінальних аксесуарів.
Бажаєте познайомитись з Loncin LX250-15 CR4 ближче? Звертайтесь до магазину FoxWell motors – тут ви знайдете провідні моделі мотоциклів, якісні шоломи будь-якого класу та аксесуари до них.
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…
Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…
Leave a Comment