РІЗНЕ

Porsche Panamera: бізнес-клас у спортивному виконанні

Коли мова заходить про преміальні автомобілі, які однаково добре почуваються і в центрі мегаполіса, і на трасі з ідеальним асфальтом, уява часто малює класичний седан. Але Porsche вирішив змінити уявлення про такий формат. І створив — ліфтбек Panamera, що зміг поєднати в собі комфорт бізнес-класу й емоції справжнього спорткара.

Уже кілька поколінь поспіль panamera доводить, що авто з чотирма дверима може бути не менш азартним, ніж купе. Вона стрімка, як 911, простора, як S-клас, і при цьому має власне, абсолютно унікальне обличчя. Це не просто ще одна розкішна модель. Це Porsche — зі всім, що випливає з цього імені.

Зовнішність, яка не кричить, а говорить упевнено

На перший погляд, Panamera виглядає стримано — витягнутий профіль, низький дах, широка корма. Але варто придивитися — і починаєш вловлювати знайомі риси: нахилений капот, фари з чітким «поглядом», об’ємні крила. Це не просто дизайн — це мова Porsche. Вона говорить про потужність, стабільність і характер.

У салоні — абсолютна гармонія: технології не перетягують ковдру на себе, а працюють на водія. Перед очима — дисплей з чіткою графікою, під руками — сенсорні панелі з тактильним відгуком, довкола — високоякісна шкіра, метал, вставки з дерева або карбону (на вибір). Тут немає пафосу, але є стиль, який говорить сам за себе.

Panamera ніколи не була «просто» комфортним авто. Porsche позиціонує як авто, яке може дарувати задоволення на будь-якій швидкості — і це не перебільшення. На вибір — широкий спектр силових агрегатів: від «м’яких» V6 до справжніх монстрів V8 із гібридною підтримкою.

Що можна вибрати:

  • Panamera з V6 2.9 л — 330 к.с. для тих, хто не женеться за цифрами, але цінує баланс.
  • Panamera 4S — вже цікавіше: 440 к.с. і система повного приводу.
  • Panamera GTS — майже трекова версія, 480 к.с. та гостра керованість.
  • Turbo S — 630 к.с. і прискорення до «сотні» за 3,1 с.
  • E-Hybrid та Turbo S E-Hybrid — ідеальний баланс екології та вибухової потужності.

Система адаптивної підвіски PASM, можливість повного приводу, заднє кермове шасі — усе це змушує забути, що перед вами авто вагою понад дві тонни. У поворотах Panamera не пливе — вона ріже траєкторію точно, як скальпель.

Технології, які справді працюють

Не кожна преміальна модель може похвалитися тим, що її цифрові системи не дратують, а допомагають. У Panamera вони саме такі. Porsche Communication Management — це не просто мультимедійка, а хаб, який об’єднує камери, навігацію, смартфон, клімат і голосові команди. І все працює чітко, без зависань.

Серед опцій безпеки — повний набір актуальних асистентів:

  • Адаптивний круїз-контроль із Stop&Go.
  • Асистент утримання смуги.
  • Камери кругового огляду.
  • Нічне бачення (так, як у кіно).
  • Асистент паркування з автогальмуванням.

Комфорт — без компромісів

Попри спортивну натуру,  автомобіль чудово підходить для далеких поїздок. Салон тихий, навіть на високих швидкостях, клімат-контроль тризонний, масаж сидінь — опціональний, але дуже бажаний. Задні пасажири отримують власну консоль керування — майже як у бізнес-класі літака.

Це вибір не просто «для бізнесу». Це авто для тих, хто не хоче обирати між комфортом і драйвом. Власник Panamera — це людина, яка цінує кожну поїздку. Йому важливі деталі, відчуття, звучання двигуна та тактильні відгуки кнопок.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025