Коли мова заходить про преміальні автомобілі, які однаково добре почуваються і в центрі мегаполіса, і на трасі з ідеальним асфальтом, уява часто малює класичний седан. Але Porsche вирішив змінити уявлення про такий формат. І створив — ліфтбек Panamera, що зміг поєднати в собі комфорт бізнес-класу й емоції справжнього спорткара.
Уже кілька поколінь поспіль panamera доводить, що авто з чотирма дверима може бути не менш азартним, ніж купе. Вона стрімка, як 911, простора, як S-клас, і при цьому має власне, абсолютно унікальне обличчя. Це не просто ще одна розкішна модель. Це Porsche — зі всім, що випливає з цього імені.
На перший погляд, Panamera виглядає стримано — витягнутий профіль, низький дах, широка корма. Але варто придивитися — і починаєш вловлювати знайомі риси: нахилений капот, фари з чітким «поглядом», об’ємні крила. Це не просто дизайн — це мова Porsche. Вона говорить про потужність, стабільність і характер.
У салоні — абсолютна гармонія: технології не перетягують ковдру на себе, а працюють на водія. Перед очима — дисплей з чіткою графікою, під руками — сенсорні панелі з тактильним відгуком, довкола — високоякісна шкіра, метал, вставки з дерева або карбону (на вибір). Тут немає пафосу, але є стиль, який говорить сам за себе.
Panamera ніколи не була «просто» комфортним авто. Porsche позиціонує як авто, яке може дарувати задоволення на будь-якій швидкості — і це не перебільшення. На вибір — широкий спектр силових агрегатів: від «м’яких» V6 до справжніх монстрів V8 із гібридною підтримкою.
Що можна вибрати:
Система адаптивної підвіски PASM, можливість повного приводу, заднє кермове шасі — усе це змушує забути, що перед вами авто вагою понад дві тонни. У поворотах Panamera не пливе — вона ріже траєкторію точно, як скальпель.
Не кожна преміальна модель може похвалитися тим, що її цифрові системи не дратують, а допомагають. У Panamera вони саме такі. Porsche Communication Management — це не просто мультимедійка, а хаб, який об’єднує камери, навігацію, смартфон, клімат і голосові команди. І все працює чітко, без зависань.
Серед опцій безпеки — повний набір актуальних асистентів:
Попри спортивну натуру, автомобіль чудово підходить для далеких поїздок. Салон тихий, навіть на високих швидкостях, клімат-контроль тризонний, масаж сидінь — опціональний, але дуже бажаний. Задні пасажири отримують власну консоль керування — майже як у бізнес-класі літака.
Це вибір не просто «для бізнесу». Це авто для тих, хто не хоче обирати між комфортом і драйвом. Власник Panamera — це людина, яка цінує кожну поїздку. Йому важливі деталі, відчуття, звучання двигуна та тактильні відгуки кнопок.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment