Коли мова заходить про преміальні автомобілі, які однаково добре почуваються і в центрі мегаполіса, і на трасі з ідеальним асфальтом, уява часто малює класичний седан. Але Porsche вирішив змінити уявлення про такий формат. І створив — ліфтбек Panamera, що зміг поєднати в собі комфорт бізнес-класу й емоції справжнього спорткара.
Уже кілька поколінь поспіль panamera доводить, що авто з чотирма дверима може бути не менш азартним, ніж купе. Вона стрімка, як 911, простора, як S-клас, і при цьому має власне, абсолютно унікальне обличчя. Це не просто ще одна розкішна модель. Це Porsche — зі всім, що випливає з цього імені.
На перший погляд, Panamera виглядає стримано — витягнутий профіль, низький дах, широка корма. Але варто придивитися — і починаєш вловлювати знайомі риси: нахилений капот, фари з чітким «поглядом», об’ємні крила. Це не просто дизайн — це мова Porsche. Вона говорить про потужність, стабільність і характер.
У салоні — абсолютна гармонія: технології не перетягують ковдру на себе, а працюють на водія. Перед очима — дисплей з чіткою графікою, під руками — сенсорні панелі з тактильним відгуком, довкола — високоякісна шкіра, метал, вставки з дерева або карбону (на вибір). Тут немає пафосу, але є стиль, який говорить сам за себе.
Panamera ніколи не була «просто» комфортним авто. Porsche позиціонує як авто, яке може дарувати задоволення на будь-якій швидкості — і це не перебільшення. На вибір — широкий спектр силових агрегатів: від «м’яких» V6 до справжніх монстрів V8 із гібридною підтримкою.
Що можна вибрати:
Система адаптивної підвіски PASM, можливість повного приводу, заднє кермове шасі — усе це змушує забути, що перед вами авто вагою понад дві тонни. У поворотах Panamera не пливе — вона ріже траєкторію точно, як скальпель.
Не кожна преміальна модель може похвалитися тим, що її цифрові системи не дратують, а допомагають. У Panamera вони саме такі. Porsche Communication Management — це не просто мультимедійка, а хаб, який об’єднує камери, навігацію, смартфон, клімат і голосові команди. І все працює чітко, без зависань.
Серед опцій безпеки — повний набір актуальних асистентів:
Попри спортивну натуру, автомобіль чудово підходить для далеких поїздок. Салон тихий, навіть на високих швидкостях, клімат-контроль тризонний, масаж сидінь — опціональний, але дуже бажаний. Задні пасажири отримують власну консоль керування — майже як у бізнес-класі літака.
Це вибір не просто «для бізнесу». Це авто для тих, хто не хоче обирати між комфортом і драйвом. Власник Panamera — це людина, яка цінує кожну поїздку. Йому важливі деталі, відчуття, звучання двигуна та тактильні відгуки кнопок.
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Leave a Comment