Китай швидко стає епіцентром інновацій у сфері електромобілів, а світові автомобільні гіганти, такі як Volkswagen, Audi та Stellantis, співпрацюють з китайськими компаніями для розробки своїх електромобільних технологій.
Сьогодні ми, враховуючи аналітику Avtosota.com розповімо про найпотужніші китайські електромобілі, які зараз представлені на ринку і які переосмислюють стандарти світової індустрії.
Лідером є Zeekr 001 FR, найпотужніший серійний електромобіль у Китаї. Запущений 27 жовтня, цей спортивний ліфтбек, що приводиться в рух квартетом електродвигунів, може похвалитися сумарною потужністю в 1 265 кінських сил, що дозволяє йому катапультуватися з 0 до 100 км/год всього за 2,02 секунди. Цей показник затьмарює численні електромобілі та конкурує з такими гіперкарами, як Bugatti Chiron Super Sport. З максимальною швидкістю 280 км/год, 001 FR покладається на шини Giti Motorsport для зчеплення з дорогою, а супорти AP Racing разом з керамічними дисками Brembo забезпечують приголомшливу гальмівну силу.
Система ZVC індивідуально керує кожним двигуном, покращуючи проходження поворотів і дозволяючи автомобілю обертатися на місці. Він також має спеціальний режим водіння, налаштований легендою Формули-1 Кімі Райкконеном, який змінює налаштування підвіски та підвищує потужність до 1300 кінських сил.
Друге місце посів Hyper SSR від GAC – авангардний двомісний автомобіль з зухвалою естетикою та дверима-ножицями. Його пікова потужність сягає 1224 к.с., і хоча він трохи поступається 001 FR за потужністю, він розганяється від 0 до 100 км/год швидше – за 1,9 секунди, як і Rimac Nevera. Максимальна швидкість обмежена електронікою до 250 км/год для збереження електродвигунів.
YangWang U8, який часто неправильно розуміють через його 2-літровий газовий двигун, є в першу чергу електричним, з двигуном внутрішнього згоряння, що слугує генератором, таким чином, він відповідає категорії електромобілів з великим запасом ходу.
Автомобіль BYD потужністю 1197 кінських сил розганяється з місця до 100 км/год за 3,6 секунди, навіть з важкою 3,5-тонною рамою, і може похвалитися амфібійними можливостями та можливістю розвороту на місці.
Конкуруючи з YangWang U8, M-Hero 917 від Dongfeng пропонує повністю електричну версію з чотирма електродвигунами загальною потужністю 1088 кінських сил, що розганяється від 0 до 100 км/год за 4,2 секунди.
Він має кілька позашляхових режимів і достатній кліренс. Його гібридна версія, подібна до U8, видає 816 кінських сил і забезпечує чудовий запас ходу 1 032 км за циклом CLTC.
Нарешті, Lotus Eletre R+, хоча і випускається під британською маркою, є переважно китайською розробкою та виробництвом, що відбувається в Ухані. Цей орієнтований на продуктивність електромобіль, що має спільну платформу SEA з Zeekr 001, розвиває 918 кінських сил від трьох електродвигунів, досягаючи 100 км/год за 2,95 секунди – результат, гідний суперкара.
Ці транспортні засоби не лише демонструють технологічні досягнення Китаю, але й відображають зростаючий вплив країни на світовий автомобільний ландшафт, особливо у сфері високоефективної електрифікації.
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Leave a Comment