Розмовляючи з журналістами, голова Volkswagen Олівер Блюме наголосив, що бачить у китайських автовиробниках конкурентів, а не загрозу. Він визнав, що «за останні десятиліття китайці навчилися виробляти автомобілі», але, на думку Блюме , визнані бренди все ж таки на крок попереду: не в останню чергу завдяки продажам автомобілів з традиційними видами двигунів.
«У нас є ноу-хау в галузі автомобілів, у нас є рівень якості. Ми маємо спадщину бренду. Нові автовиробники цього не мають, тому ми вважаємо, що знаходимося в хорошому положенні», — вважає глава Volkswagen.
Блюме впевнений, що китайці не зможуть запропонувати в ЄС рівень цін, що забезпечує їм конкурентну перевагу на внутрішньому ринку, перш за все тому, що адаптація автомобілів до європейських норм і розвиток дилерської мережі потребує величезних витрат. В даний час китайські авто продаються в Європі за цінами вдвічі вищими, ніж у КНР. При цьому топ-менеджер визнає, що нові марки посилюють конкуренцію та змушують скорочувати витрати.
Оптимізм Олівера Блюме поділяють не всі автовиробники. Генеральний директор Ford назвав китайців лідерами у сегменті електромобілів, а глава Stellantis вважає експансію китайських брендів загрозою для Європи. Керівник Renault у свою чергу натякнув на необхідність держпідтримки, щоб європейські марки могли конкурувати з марками з Китаю.
Лінійка Honda на ринках, що розвиваються, включає в себе не тільки добре відомі седани Civic…
Hyundai IONIQ 5 N продовжує дивувати автомобільний світ своїми досягненнями, ставши найкращим електричним спортивним автомобілем…
Новий гіперкар Bugatti отримає двигун метрового класу потужністю 1000 к.с. У 2024 році вперше в…
Південнокорейський автовиробник розробляє новий субкомпактний кросовер, який стане найдоступнішим позашляховиком у своїй лінійці. Автомобіль вже…
Lamborghini виводить з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S. Через чотири роки після першої…
Наприкінці 2021 року було представлено повністю електричний Lexus ES, що нагадує оновлену версію існуючої моделі.…
View Comments
"ГЛАВА VOLKSWAGEN НАЗВАВ ПЕРЕВАГИ КОНЦЕРНУ ПЕРЕД КИТАЙСЬКИМИ БРЕНДАМИ" - это дороговизна обслуживания и иногда плохое качество авто. Было бы обслуживание подешевле и качество получше - улетали бы авто как горячие пирожки.