Розмовляючи з журналістами, голова Volkswagen Олівер Блюме наголосив, що бачить у китайських автовиробниках конкурентів, а не загрозу. Він визнав, що «за останні десятиліття китайці навчилися виробляти автомобілі», але, на думку Блюме , визнані бренди все ж таки на крок попереду: не в останню чергу завдяки продажам автомобілів з традиційними видами двигунів.
«У нас є ноу-хау в галузі автомобілів, у нас є рівень якості. Ми маємо спадщину бренду. Нові автовиробники цього не мають, тому ми вважаємо, що знаходимося в хорошому положенні», — вважає глава Volkswagen.
Блюме впевнений, що китайці не зможуть запропонувати в ЄС рівень цін, що забезпечує їм конкурентну перевагу на внутрішньому ринку, перш за все тому, що адаптація автомобілів до європейських норм і розвиток дилерської мережі потребує величезних витрат. В даний час китайські авто продаються в Європі за цінами вдвічі вищими, ніж у КНР. При цьому топ-менеджер визнає, що нові марки посилюють конкуренцію та змушують скорочувати витрати.
Оптимізм Олівера Блюме поділяють не всі автовиробники. Генеральний директор Ford назвав китайців лідерами у сегменті електромобілів, а глава Stellantis вважає експансію китайських брендів загрозою для Європи. Керівник Renault у свою чергу натякнув на необхідність держпідтримки, щоб європейські марки могли конкурувати з марками з Китаю.
Audi представляє оновлений седан RS3 2025, який зберіг свій фірмовий п'ятициліндровий двигун, але отримав свіжий…
В Україні водії можуть отримати суттєвий штраф за звичну і, здавалося б, безпечну дію —…
На початку 2024 року Nissan анонсувала якийсь недорогий кросовер, який буде побудований на платформі бестселера…
Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…
До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
View Comments
"ГЛАВА VOLKSWAGEN НАЗВАВ ПЕРЕВАГИ КОНЦЕРНУ ПЕРЕД КИТАЙСЬКИМИ БРЕНДАМИ" - это дороговизна обслуживания и иногда плохое качество авто. Было бы обслуживание подешевле и качество получше - улетали бы авто как горячие пирожки.