Розмовляючи з журналістами, голова Volkswagen Олівер Блюме наголосив, що бачить у китайських автовиробниках конкурентів, а не загрозу. Він визнав, що «за останні десятиліття китайці навчилися виробляти автомобілі», але, на думку Блюме , визнані бренди все ж таки на крок попереду: не в останню чергу завдяки продажам автомобілів з традиційними видами двигунів.
«У нас є ноу-хау в галузі автомобілів, у нас є рівень якості. Ми маємо спадщину бренду. Нові автовиробники цього не мають, тому ми вважаємо, що знаходимося в хорошому положенні», — вважає глава Volkswagen.
Блюме впевнений, що китайці не зможуть запропонувати в ЄС рівень цін, що забезпечує їм конкурентну перевагу на внутрішньому ринку, перш за все тому, що адаптація автомобілів до європейських норм і розвиток дилерської мережі потребує величезних витрат. В даний час китайські авто продаються в Європі за цінами вдвічі вищими, ніж у КНР. При цьому топ-менеджер визнає, що нові марки посилюють конкуренцію та змушують скорочувати витрати.
Оптимізм Олівера Блюме поділяють не всі автовиробники. Генеральний директор Ford назвав китайців лідерами у сегменті електромобілів, а глава Stellantis вважає експансію китайських брендів загрозою для Європи. Керівник Renault у свою чергу натякнув на необхідність держпідтримки, щоб європейські марки могли конкурувати з марками з Китаю.
З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…
На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…
Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
View Comments
"ГЛАВА VOLKSWAGEN НАЗВАВ ПЕРЕВАГИ КОНЦЕРНУ ПЕРЕД КИТАЙСЬКИМИ БРЕНДАМИ" - это дороговизна обслуживания и иногда плохое качество авто. Было бы обслуживание подешевле и качество получше - улетали бы авто как горячие пирожки.