Розмовляючи з журналістами, голова Volkswagen Олівер Блюме наголосив, що бачить у китайських автовиробниках конкурентів, а не загрозу. Він визнав, що «за останні десятиліття китайці навчилися виробляти автомобілі», але, на думку Блюме , визнані бренди все ж таки на крок попереду: не в останню чергу завдяки продажам автомобілів з традиційними видами двигунів.
«У нас є ноу-хау в галузі автомобілів, у нас є рівень якості. Ми маємо спадщину бренду. Нові автовиробники цього не мають, тому ми вважаємо, що знаходимося в хорошому положенні», — вважає глава Volkswagen.
Блюме впевнений, що китайці не зможуть запропонувати в ЄС рівень цін, що забезпечує їм конкурентну перевагу на внутрішньому ринку, перш за все тому, що адаптація автомобілів до європейських норм і розвиток дилерської мережі потребує величезних витрат. В даний час китайські авто продаються в Європі за цінами вдвічі вищими, ніж у КНР. При цьому топ-менеджер визнає, що нові марки посилюють конкуренцію та змушують скорочувати витрати.
Оптимізм Олівера Блюме поділяють не всі автовиробники. Генеральний директор Ford назвав китайців лідерами у сегменті електромобілів, а глава Stellantis вважає експансію китайських брендів загрозою для Європи. Керівник Renault у свою чергу натякнув на необхідність держпідтримки, щоб європейські марки могли конкурувати з марками з Китаю.
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…
Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Toyota представила нові пакети тюнінгу Modellista для свого сімейного кросовера RAV4, які пропонуються в Японії…
View Comments
"ГЛАВА VOLKSWAGEN НАЗВАВ ПЕРЕВАГИ КОНЦЕРНУ ПЕРЕД КИТАЙСЬКИМИ БРЕНДАМИ" - это дороговизна обслуживания и иногда плохое качество авто. Было бы обслуживание подешевле и качество получше - улетали бы авто как горячие пирожки.