Розмовляючи з журналістами, голова Volkswagen Олівер Блюме наголосив, що бачить у китайських автовиробниках конкурентів, а не загрозу. Він визнав, що «за останні десятиліття китайці навчилися виробляти автомобілі», але, на думку Блюме , визнані бренди все ж таки на крок попереду: не в останню чергу завдяки продажам автомобілів з традиційними видами двигунів.
«У нас є ноу-хау в галузі автомобілів, у нас є рівень якості. Ми маємо спадщину бренду. Нові автовиробники цього не мають, тому ми вважаємо, що знаходимося в хорошому положенні», — вважає глава Volkswagen.
Блюме впевнений, що китайці не зможуть запропонувати в ЄС рівень цін, що забезпечує їм конкурентну перевагу на внутрішньому ринку, перш за все тому, що адаптація автомобілів до європейських норм і розвиток дилерської мережі потребує величезних витрат. В даний час китайські авто продаються в Європі за цінами вдвічі вищими, ніж у КНР. При цьому топ-менеджер визнає, що нові марки посилюють конкуренцію та змушують скорочувати витрати.
Оптимізм Олівера Блюме поділяють не всі автовиробники. Генеральний директор Ford назвав китайців лідерами у сегменті електромобілів, а глава Stellantis вважає експансію китайських брендів загрозою для Європи. Керівник Renault у свою чергу натякнув на необхідність держпідтримки, щоб європейські марки могли конкурувати з марками з Китаю.