Серпень 2023 року став рекордним для Volvo, причому одразу в декількох сегментах ринку. В останній місяць літа шведська марка продала на світовому ринку 51 636 автомобілів, на 18% більше, ніж у серпні 2022 року.
Електрифіковани у серпневих продажах були 17 005 автомобілів: 6660 електромобілів (BEV) та 10 345 плагін-гібридів (PHEV). Це склало 32,9% (+11% до минулого року) від загальних продажів. З них 20% – плагін-гібриди та 12,9% – електромобілі. Сукупно попит на автомобілі Volvo, що підключаються, в серпні зріс на 78%. Плагін-гібриди додали 46% за місяць, а електромобілі – 167%.
Загалом за перші вісім місяців 2023 року на світовому ринку реалізовано 447 492 автомобілі Volvo, плюс 18% до минулого року. З них 172 125 одиниць – це BEV та PHEV. Як зазначається, порівняно з минулим роком продажі електрифікованих моделей зросли на 52% й становлять 38,5% від загального об’єму. Повністю електричними були 71 424 автомобілі (+172% минулого року), плагін-гібридними – 100 701 автомобіль (+16%) з часткою у продажах 16% та 22,5% відповідно.
У серпні більша частина продажів BEV та PHEV припала на Європу – 10 182 од. або 60% від загального обсягу. Порівняно з тим же місяцем 2022 року, попит на «розеткові» Volvo на європейському ринку зріс на 95%.
У США зростання продажів становило 94%, але в чисельному виразі це всього 2673 од. або 25% загального обсягу автомобілів, реалізованих на місцевому ринку. Але найнижчими продажі Volvo залишаються в Китаї – 1125 од., на 16% менше, ніж роком раніше.