Кримську окупаційну владу проінформували про завершення роботи над пальових фундаментом залізничної частини моста через Керченську протоку.
«Остання трубчаста паля занурена в основу опори № 254, яка розташована найближче до фарватерної по керченському напрямку. В цілому за час будівництва в дно Керченської протоки під автодорожню і залізничну частини Кримського моста вдалося занурити 6 694 палі трьох типів», – наголошується в повідомленні інформаційного центру« Кримський міст». Більш того, є інформація що вимоги до профілю залізниць швидше, ніж у автодоріг, в зв’язку з чим залізничний міст більш плавно піднімається до фарватеру – з 5 до 35 метрів.
«Його опори більш масивні, саме тому і більшу кількість паль в його фундаментах. Зокрема, якщо під опори автодорожнього моста занурено 2 576 трубосвай, то під залізничні – 2 788 трубосвай», – сказано в повідомленні. Нагадаємо, що незаконні влади Криму 15 травня офіційно відкрили автомобільну частину Кримського моста.
Коли на лобовому склі з'являється тріщина, водії часто замислюються, чи можна продовжувати їзду з таким…
У китайському сегменті Інтернету з’явилися фото з закритої презентації популярної моделі. Очевидцям вдалося зняти автомобіль…
Представлений ефектний універсал Zeekr 007 GT. Преміум-бренд Geely поділився офіційними фотографіями новинки, і одночасно у…
З 2025 року в Україні власники авто, вартість яких перевищує 3 мільйони гривень і які…
Компанія Jeep оголосила про своє рішення припинити продаж моделі Grand Cherokee в Європі та замінити…
У Греції було ухвалене важливе рішення обмежити швидкість автомобілів до 30 км/год у всіх містах,…
Leave a Comment