Кримську окупаційну владу проінформували про завершення роботи над пальових фундаментом залізничної частини моста через Керченську протоку.
«Остання трубчаста паля занурена в основу опори № 254, яка розташована найближче до фарватерної по керченському напрямку. В цілому за час будівництва в дно Керченської протоки під автодорожню і залізничну частини Кримського моста вдалося занурити 6 694 палі трьох типів», – наголошується в повідомленні інформаційного центру« Кримський міст». Більш того, є інформація що вимоги до профілю залізниць швидше, ніж у автодоріг, в зв’язку з чим залізничний міст більш плавно піднімається до фарватеру – з 5 до 35 метрів.
«Його опори більш масивні, саме тому і більшу кількість паль в його фундаментах. Зокрема, якщо під опори автодорожнього моста занурено 2 576 трубосвай, то під залізничні – 2 788 трубосвай», – сказано в повідомленні. Нагадаємо, що незаконні влади Криму 15 травня офіційно відкрили автомобільну частину Кримського моста.
Hyundai офіційно підтвердила роботу над новим електричним кросовером під назвою IONIQ 2 2027. Новинка стане…
Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class у нинішньому поколінні дебютував ще у 2020 році й уже подолав…
Часто буває, що машину доводиться залишати надовго - наприклад, через відпустку, відрядження чи холодну зиму.…
На українських дорогах часто можна побачити, як водії моргають фарами, щоб попередити інших про патруль,…
Використання комп'ютерної діагностики для виявлення несправностей в автомобілі, безумовно, дуже ефективне, проте часто вона недоступна…
Компанія Mitsubishi представила перші фото та подробиці нового кросовера Grandis, який повертається на європейський ринок…
Leave a Comment