Кримську окупаційну владу проінформували про завершення роботи над пальових фундаментом залізничної частини моста через Керченську протоку.
«Остання трубчаста паля занурена в основу опори № 254, яка розташована найближче до фарватерної по керченському напрямку. В цілому за час будівництва в дно Керченської протоки під автодорожню і залізничну частини Кримського моста вдалося занурити 6 694 палі трьох типів», – наголошується в повідомленні інформаційного центру« Кримський міст». Більш того, є інформація що вимоги до профілю залізниць швидше, ніж у автодоріг, в зв’язку з чим залізничний міст більш плавно піднімається до фарватеру – з 5 до 35 метрів.
«Його опори більш масивні, саме тому і більшу кількість паль в його фундаментах. Зокрема, якщо під опори автодорожнього моста занурено 2 576 трубосвай, то під залізничні – 2 788 трубосвай», – сказано в повідомленні. Нагадаємо, що незаконні влади Криму 15 травня офіційно відкрили автомобільну частину Кримського моста.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment