Кримську окупаційну владу проінформували про завершення роботи над пальових фундаментом залізничної частини моста через Керченську протоку.
«Остання трубчаста паля занурена в основу опори № 254, яка розташована найближче до фарватерної по керченському напрямку. В цілому за час будівництва в дно Керченської протоки під автодорожню і залізничну частини Кримського моста вдалося занурити 6 694 палі трьох типів», – наголошується в повідомленні інформаційного центру« Кримський міст». Більш того, є інформація що вимоги до профілю залізниць швидше, ніж у автодоріг, в зв’язку з чим залізничний міст більш плавно піднімається до фарватеру – з 5 до 35 метрів.
«Його опори більш масивні, саме тому і більшу кількість паль в його фундаментах. Зокрема, якщо під опори автодорожнього моста занурено 2 576 трубосвай, то під залізничні – 2 788 трубосвай», – сказано в повідомленні. Нагадаємо, що незаконні влади Криму 15 травня офіційно відкрили автомобільну частину Кримського моста.
Американський автомеханік і популярний блогер Скотті Кілмер поділився несподіваною порадою, яка здивувала багатьох автовласників. За…
Компанія Mitsubishi готується до нового етапу розвитку, плануючи щорічно випускати абсолютно нові для себе моделі.…
Поліцейські зупинили водія за перевищення швидкості, зафіксоване за допомогою приладу TruCAM. Водій звернув увагу інспекторів,…
Кросовер Toyota Highlander знаходиться в строю в актуальній, четвертій за рахунком генерації, з 2019 року.…
З настанням літа багато водіїв стикаються з проблемою спеки в салоні автомобіля. Але перегрів у…
Euro NCAP представила оновлений рейтинг безпеки легких комерційних автомобілів (LCV) на 2025 рік. Тепер замість медалей використовується звична…
Leave a Comment