Кримську окупаційну владу проінформували про завершення роботи над пальових фундаментом залізничної частини моста через Керченську протоку.
«Остання трубчаста паля занурена в основу опори № 254, яка розташована найближче до фарватерної по керченському напрямку. В цілому за час будівництва в дно Керченської протоки під автодорожню і залізничну частини Кримського моста вдалося занурити 6 694 палі трьох типів», – наголошується в повідомленні інформаційного центру« Кримський міст». Більш того, є інформація що вимоги до профілю залізниць швидше, ніж у автодоріг, в зв’язку з чим залізничний міст більш плавно піднімається до фарватеру – з 5 до 35 метрів.
«Його опори більш масивні, саме тому і більшу кількість паль в його фундаментах. Зокрема, якщо під опори автодорожнього моста занурено 2 576 трубосвай, то під залізничні – 2 788 трубосвай», – сказано в повідомленні. Нагадаємо, що незаконні влади Криму 15 травня офіційно відкрили автомобільну частину Кримського моста.
Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…
Асоціація автовиробників Європи (ACEA) порушує тривогу щодо нестачі загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у Євросоюзі.…
Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…
Витоки і Початок Подорожі: Огляд становлення та розвитку бренду Volkswagen з моменту його заснування в…
У керівництві Audi впевнені, що на компанію чекає важкий рік. Причини звучать банально – проблеми…
У модельному ряду Ferrari поповнення представлений суперкар 12Cilindri, який замінить 812 Superfast і буде таким…
Leave a Comment