Categories: Новини

Власників єврономерів поставили перед жорстоким вибором

Власники «євроблях» ризикують найближчим часом стати нев’їзними в ЄС і отримати штрафи на чималі суми.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив журналіст Євгеній Плинський.

За його словами, почалося все зі спільного розслідування Посольства Литви в Україні та місцевої влади. Розглядалися переважно схеми перевезення таких машин.

— «Виявляється, фуфлижні довіреності за якими наші «щасливчики» їздять по Україні, можуть принести їм великі проблеми. Якщо ти згідно з довіреністю заявляєш, що працюєш на литовську компанію, то зобов’язаний мати трудовий договір з цією компанією зареєстрований на біржі праці Литви. А оформити ти його можеш, якщо тільки маєш дозвіл від влади на роботу в Литві за який потрібно платити до 150 євро щорічно. У кого є ці документи? Правильно, ні у кого», — підкреслив Плинський.

— «Думаю не довго залишилося чекати. Наше МЗС цьому вже сприяє. До речі, думаю, з Польщею таже схема може бути», — підсумував Плинський.

Євробляхи в Україні та ЄС

За 2,5 роки ДФС виписала штрафів на рекордну суму за часи Незалежності – 205,6 мільйона гривень, всі вони — водіям авто на іноземних номерах. Причиною є порушення митного законодавства, бо водії перевищили дозволені терміни транзиту та тимчасового ввезення таких машин.

За неофіційною інформацією, кількість автомобілів на «єврономерах» в Україні перевищує півтора мільйона. Вживані авто переганяють практично з усієї Європи до Польщі, Латвії та Литви. Якщо загалом у зоні Євросоюзу середній вік авто 10,7 року, то в цих трьох країнах – 16-17 років.

Кількість євроблях в Україні: офіційні дані

Коштують вони відносно дешево, що приваблює українських покупців. Крім того, деякі фірми намагаються уникнути сплати податків всередині Євросоюзу. Представники латвійської Асоціації автоторговців зазначають, що взагалі 80% вживаних авто в Латвії продаються нелегально. Їх купують в Німеччині, а потім продають від імені фіктивних підприємств, не сплачуючи податок на додану вартість.

Не так давно Служба державних доходів Латвії виявила кілька схем торгівлі автомобілями через великий інтернет-портал без сплати податків і закрила його. За однією з найбільших схем виявлено близько 700 випадків продажу автомашин, збиток від якої в податковій сфері склав приблизно 500 тисяч євро.

Улюблені іноземні машини українських водіїв

Користуватись старим автомобілем в Європі дорожче, ніж придбати новий. З кожним роком екологічний податок для такої машини буде все більшим, як і страхування, без якого неможливо використовувати авто.

В Німеччині одні з найвищих екологічних податків. Близько 1,5-2 тисячі євро на рік може обійтися користування старою автівкою. В Чехії машину, старшу за 8 років, можна ввезти тільки з інших країн ЄС.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes представив доступну електроверсію CLA 2026 (ФОТО)

Німецький автовиробник вирішив не відставати від Tesla та представив нову, більш доступну версію електричного Mercedes-Benz…

14.10.2025

Чому підземний паркінг може вбити автомобіль

Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…

14.10.2025

Peugeot пояснив низькі продажі електромобілів у Європі

Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…

14.10.2025

Land Rover готує компактний електричний позашляховик Defender Sport

Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…

14.10.2025

Ferrari планує випустити 20 нових моделей до 2030 року

Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…

14.10.2025

Дебютував новий BMW M3 Travel з потужним двигуном і впізнаваним дизайном

На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…

14.10.2025