Власників єврономерів поставили перед жорстоким вибором

0
1305
Àâòîìîáèëüíûé íîìåð ñ èíîñòðàííîé ðåãèñòðàöèåé âî âðåìÿ àâòîïðîáåãà â ðàìêàõ ïîäãîòîâêè ê âñåóêðàèíñêîé àêöèè ïðîòåñòà ïðîòèâ òàìîæåííûõ òàðèôîâ íà çàðóáåæíûå àâòîìîáèëè, â Õàðüêîâå, 3 ñåíòÿáðÿ 2017 ã. Àêöèÿ ïðîéäåò â Êèåâå 6 ñåíòÿáðÿ. Ôîòî Ìàðèåíêî Àíäðåé / ÓÍÈÀÍ

Власники «євроблях» ризикують найближчим часом стати нев’їзними в ЄС і отримати штрафи на чималі суми.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив журналіст Євгеній Плинський.

За його словами, почалося все зі спільного розслідування Посольства Литви в Україні та місцевої влади. Розглядалися переважно схеми перевезення таких машин.

— «Виявляється, фуфлижні довіреності за якими наші «щасливчики» їздять по Україні, можуть принести їм великі проблеми. Якщо ти згідно з довіреністю заявляєш, що працюєш на литовську компанію, то зобов’язаний мати трудовий договір з цією компанією зареєстрований на біржі праці Литви. А оформити ти його можеш, якщо тільки маєш дозвіл від влади на роботу в Литві за який потрібно платити до 150 євро щорічно. У кого є ці документи? Правильно, ні у кого», — підкреслив Плинський.

— «Думаю не довго залишилося чекати. Наше МЗС цьому вже сприяє. До речі, думаю, з Польщею таже схема може бути», — підсумував Плинський.

Євробляхи в Україні та ЄС

За 2,5 роки ДФС виписала штрафів на рекордну суму за часи Незалежності – 205,6 мільйона гривень, всі вони — водіям авто на іноземних номерах. Причиною є порушення митного законодавства, бо водії перевищили дозволені терміни транзиту та тимчасового ввезення таких машин.

За неофіційною інформацією, кількість автомобілів на «єврономерах» в Україні перевищує півтора мільйона. Вживані авто переганяють практично з усієї Європи до Польщі, Латвії та Литви. Якщо загалом у зоні Євросоюзу середній вік авто 10,7 року, то в цих трьох країнах – 16-17 років.

Зараз читають  В Україні мають намір запровадити ще один податок на автомобілі

Кількість євроблях в Україні: офіційні дані

Коштують вони відносно дешево, що приваблює українських покупців. Крім того, деякі фірми намагаються уникнути сплати податків всередині Євросоюзу. Представники латвійської Асоціації автоторговців зазначають, що взагалі 80% вживаних авто в Латвії продаються нелегально. Їх купують в Німеччині, а потім продають від імені фіктивних підприємств, не сплачуючи податок на додану вартість.

Не так давно Служба державних доходів Латвії виявила кілька схем торгівлі автомобілями через великий інтернет-портал без сплати податків і закрила його. За однією з найбільших схем виявлено близько 700 випадків продажу автомашин, збиток від якої в податковій сфері склав приблизно 500 тисяч євро.

Улюблені іноземні машини українських водіїв

Користуватись старим автомобілем в Європі дорожче, ніж придбати новий. З кожним роком екологічний податок для такої машини буде все більшим, як і страхування, без якого неможливо використовувати авто.

В Німеччині одні з найвищих екологічних податків. Близько 1,5-2 тисячі євро на рік може обійтися користування старою автівкою. В Чехії машину, старшу за 8 років, можна ввезти тільки з інших країн ЄС.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.