Дослідження Fraunhofer FFB та Університету Мюнстера показали, що натрієві батареї готові до промислового виробництва. Ця технологія є дешевшою та екологічнішою альтернативою літієвим батареям і може використовуватися як в енергетиці, так і в транспорті.
Натрієві батареї мають дешеву сировину, працюють у широкому діапазоні температур і потребують простішого охолодження. Катоди NFPP забезпечують стабільну роботу, що робить їх перспективними для зберігання енергії.
У Європі вже будуються виробничі лінії. У Мюнстері працює пілотна лінія FFB PreFab, а більша фабрика FFB Fab ще будується. Також реалізуються проекти Na.Ion.NRW, Safe.SIB та SIB:DE для розробки великих осередків, систем безпеки та переробки.
Хоча енергоємність натрієвих батарей нижча за літієві (100-150 проти 200+ Вт·год/кг), їхня низька вартість і екологічність роблять їх привабливими для промислових систем та легкого транспорту. У майбутньому вони можуть стати основою для доступних автомобілів.
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Leave a Comment