Дослідження Fraunhofer FFB та Університету Мюнстера показали, що натрієві батареї готові до промислового виробництва. Ця технологія є дешевшою та екологічнішою альтернативою літієвим батареям і може використовуватися як в енергетиці, так і в транспорті.
Натрієві батареї мають дешеву сировину, працюють у широкому діапазоні температур і потребують простішого охолодження. Катоди NFPP забезпечують стабільну роботу, що робить їх перспективними для зберігання енергії.
У Європі вже будуються виробничі лінії. У Мюнстері працює пілотна лінія FFB PreFab, а більша фабрика FFB Fab ще будується. Також реалізуються проекти Na.Ion.NRW, Safe.SIB та SIB:DE для розробки великих осередків, систем безпеки та переробки.
Хоча енергоємність натрієвих батарей нижча за літієві (100-150 проти 200+ Вт·год/кг), їхня низька вартість і екологічність роблять їх привабливими для промислових систем та легкого транспорту. У майбутньому вони можуть стати основою для доступних автомобілів.
Hyundai готує оновлений Santa Fe 2027 року, і рендери від Gotcha Cars показують, як зміниться…
В Україні готуються до повернення обов'язкового технічного огляду для всіх автомобілів, навіть для легковиків, які…
Суд підтвердив, що вимога поліції показати документи без підстав є незаконною. Рішення ухвалено 5 листопада…
Після зняття Ford Focus з європейського ринку компанія вирішила замінити його новим кросовером. У 2027…
Німецька організація TÜV, яка проводить технічні огляди автомобілів за суворими регламентами, щороку збирає розгорнуту статистику…
Mazda готує нове покоління свого культового спортивного автомобіля Roadster, відомого у світі як MX-5. Очікується,…
Leave a Comment