Dacia хотіла б досягти чогось більшого, ніж просто стати недорогим автомобільним брендом. Добившись успіху в цій філософії, румунська компанія вже заглядається на інших конкурентів, бажаючи позиціонувати себе на ринку дещо іншим чином, особливо очікуючи на появу нового покоління Duster .
Renault Group справді може зробити з бюджетної Dacia конкурента американського бренду Jeep , допомагаючи румунській марці «вийти за межі доступності». За словами шеф-дизайнера Renault Лоуренса ван ден Акера , у Jeep немає серйозного конкурента на європейському ринку, тому ним цілком може стати Dacia .
«Піднялася тема активного відпочинку. Жоден [доступний] бренд не прив’язаний до природи, що стає надзвичайно актуальним, особливо з часів COVID», – повідомив Лоуренс ван ден Акер, натякаючи, в якому напрямку хоче працювати Dacia.
Першою моделлю в рамках нової концепції стане новий позашляховик Dacia Duster , виробництво якого заплановано на 2024 рік. Потім румунський бренд випустить більшу модель Bigster . При цьому компанії не мають наміру переводити свою продукцію в преміальний сегмент.