Німецький концерн Mercedes-Benz повністю відключив російських дилерів від свого програмного забезпечення, повідомили 14 серпня “Известия” з посиланням на дистриб’ютора компанії – АТ “Мерседес-Бенц Рус”. Серед іншого доступ обмежений до онлайн-систем, за допомогою яких здійснюється технічне обслуговування та виявлення проблем.
Дистриб’ютор зазначив, що відсутність доступу до онлайн-систем призводитиме до збільшення термінів ремонту, пообіцявши, що обслуговування та ремонт машин буде продовжено на основі «накопиченого досвіду та знань». Знайомий із ситуацією співрозмовник розповів, що ключова проблема зараз у зрослих термінах ремонту автомобілів, причому це стосується не тільки Mercedes, а й BMW.
Зараз дилери докладають усіх зусиль, щоб дотримуватись гарантійних зобов’язань перед клієнтами, але «за фактом термін «офіційний дилер» своє значення втрачає», резюмував джерело газети.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment