Німецький концерн Mercedes-Benz повністю відключив російських дилерів від свого програмного забезпечення, повідомили 14 серпня “Известия” з посиланням на дистриб’ютора компанії – АТ “Мерседес-Бенц Рус”. Серед іншого доступ обмежений до онлайн-систем, за допомогою яких здійснюється технічне обслуговування та виявлення проблем.
Дистриб’ютор зазначив, що відсутність доступу до онлайн-систем призводитиме до збільшення термінів ремонту, пообіцявши, що обслуговування та ремонт машин буде продовжено на основі «накопиченого досвіду та знань». Знайомий із ситуацією співрозмовник розповів, що ключова проблема зараз у зрослих термінах ремонту автомобілів, причому це стосується не тільки Mercedes, а й BMW.
Зараз дилери докладають усіх зусиль, щоб дотримуватись гарантійних зобов’язань перед клієнтами, але «за фактом термін «офіційний дилер» своє значення втрачає», резюмував джерело газети.