Categories: Новини

Як Укравтодор виправдовується за погані дороги

Share

Україна посіла одну з найнижчих сходинок у рейтингу якості доріг. Цей факт обурив керівництво Укравтодору і навіть удостоївся окремого посту на офіційній сторінці FB.

Реакцію Укравтодору викликав рейтинг якості доріг, в якому Україна просідає 130 місце з 137. Втім, рейтинг The World Economic Forum базується на основних ключових даних 2016 року, про що чітко вказано в аналізованому матеріалі, пише на своїй сторінці в FB Укравтодор.

В даному дослідженні дійсно не враховано результати проведення ремонтів 2017 – початку 2018 року та відповідно, оцінка якості дорожньої інфраструктури здійснена без урахування цього фактору.

За інформацією Укравтодору, минулого року в Україні було відремонтовано рекордну за останні 14 років кількість кілометрів доріг – 2 177 км. Цього року планується відремонтувати до 4 000 км разом із дорогами місцевого значення. “Протягом 2017-початку 2018 року галузь отримала фундаментальні зміни, які у найближчі п’ять років кардинально змінять ситуацію на дорогах”, – обіцяють в “Укравтодорі”.

Хочеться сподіватись що аргументи “Укравтодору” дійсно мають під собою суттєве обґрунтування. Втім, згідно даних Вікіпедії, мережа автомобільних доріг загального користування включає 172,4 тис. км доріг, з них з твердим покриттям – 164,1 тис. км. Отже, фактично відремонтовані за останній час 2 та обіцяні в найближчому часі 4 тисячі кілометрів складають лише кілька відсотків від загальної кількості доріг, які в багатьох випадках перебувають у незадовільному стані.

Незважаючи на це, шанси на покращання ситуації з українськими дорогами все ж існують. З початку цього року втілюються в життя деякі реформи. Зокрема, в Укравтодорі кажуть про децентралізацію, яка змінює систему управління. Обіцяють, що Дорожній фонд забезпечить гарантоване та прогнозоване фінансування. Як ці зміни відобразяться на якості українських доріг – побачимо найближчим часом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai розкрила тизери великого електричного кросовера Ioniq 9

Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…

11.11.2024

Власник АЗС пояснив, чому не варто заправлятися одразу після розвантаження бензовозу

Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…

11.11.2024

Volvo готує електричний седан ES90 для глобального ринку

Volvo готується до запуску першого електричного седана ES90, який стане флагманом серед п'яти нових моделей…

11.11.2024

Автоексперти перерахували 7 причин, чому варто відмовитися від ГБО у автомобілі

Раніше багато автовласників масово переходили на газомоторне паливо, щоб заощаджувати гроші. Однак зараз багато хто…

11.11.2024

Нове покоління універсала Subaru стане гібридом

Незважаючи на те, що Outback був скасований у рідній для себе Японії, машина збережеться на…

11.11.2024

Експерти назвали автомобілі, які найкраще підходять для зимового періоду

Ті, хто живе в північній півкулі, завжди з трепетом чекають наближення зими і намагаються підготуватися…

11.11.2024