Categories: Новини

Як Укравтодор виправдовується за погані дороги

Share

Україна посіла одну з найнижчих сходинок у рейтингу якості доріг. Цей факт обурив керівництво Укравтодору і навіть удостоївся окремого посту на офіційній сторінці FB.

Реакцію Укравтодору викликав рейтинг якості доріг, в якому Україна просідає 130 місце з 137. Втім, рейтинг The World Economic Forum базується на основних ключових даних 2016 року, про що чітко вказано в аналізованому матеріалі, пише на своїй сторінці в FB Укравтодор.

В даному дослідженні дійсно не враховано результати проведення ремонтів 2017 – початку 2018 року та відповідно, оцінка якості дорожньої інфраструктури здійснена без урахування цього фактору.

За інформацією Укравтодору, минулого року в Україні було відремонтовано рекордну за останні 14 років кількість кілометрів доріг – 2 177 км. Цього року планується відремонтувати до 4 000 км разом із дорогами місцевого значення. “Протягом 2017-початку 2018 року галузь отримала фундаментальні зміни, які у найближчі п’ять років кардинально змінять ситуацію на дорогах”, – обіцяють в “Укравтодорі”.

Хочеться сподіватись що аргументи “Укравтодору” дійсно мають під собою суттєве обґрунтування. Втім, згідно даних Вікіпедії, мережа автомобільних доріг загального користування включає 172,4 тис. км доріг, з них з твердим покриттям – 164,1 тис. км. Отже, фактично відремонтовані за останній час 2 та обіцяні в найближчому часі 4 тисячі кілометрів складають лише кілька відсотків від загальної кількості доріг, які в багатьох випадках перебувають у незадовільному стані.

Незважаючи на це, шанси на покращання ситуації з українськими дорогами все ж існують. З початку цього року втілюються в життя деякі реформи. Зокрема, в Укравтодорі кажуть про децентралізацію, яка змінює систему управління. Обіцяють, що Дорожній фонд забезпечить гарантоване та прогнозоване фінансування. Як ці зміни відобразяться на якості українських доріг – побачимо найближчим часом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024