Volvo вдалося змістити акцент на електромобілі

Час читання: < 1 хв.
0

Volvo Cars повідомляє, що світові продажі в липні склали 54 165 автомобілів, що на 21% більше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. Це був одинадцятий місяць зростання поспіль, порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За перші сім місяців 2023 року компанія продала 395 856 автомобілів у всьому світі, що на 18% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Лінійка моделей Volvo Cars з повністю електричним або гібридним силовим агрегатом, що підключається, майже подвоїлася в порівнянні з липнем минулого року. На моделі Recharge припало 35% всіх автомобілів Volvo, проданих по всьому світу протягом місяця. Частка повністю електричних автомобілів становила 10 відсотків.

Реклама

Продажі в Європі досягли 20 286 автомобілів, що на 28% більше у порівнянні з минулим роком. Частка моделей Recharge досягла 56% від усіх продажів у регіоні. Частка повністю електричних автомобілів становила 13%. Продаж у США в липні зріс на 57% до 10 785 автомобілів. Кількість реалізованих автомобілів Recharge зросла на 226%, порівняно з минулим роком.

Продажі в Китаї досягли 14 182 автомобілів, що на 8% менше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. На модель Recharge припало 8% від загального обсягу продажів в Китаї.

У липні Volvo XC60 був найбільш продаваною моделлю з обсягом продажів 18 259 автомобілів (2022 рік: 16 261 одиниця), за ним слідував XC40 із загальним обсягом продажів 14 594 автомобіля (2022 рік: 10 640 одиниць) і XC90 з обсягом продажів. (2022 рік: 7764 одиниці).

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!