Нещодавно схвалений Верховною Радою законопроект № 8172 демонструє прагнення України до розвитку екологічно чистого громадського транспорту та створення потужної інфраструктури зарядних станцій. Цей закон запроваджує значні обмеження на придбання та експлуатацію дизельних та бензинових автобусів у секторі громадського транспорту. Про це пише Автосота.
Починаючи з 2036 року, на міських автобусних маршрутах в Україні можуть курсувати лише електробуси, в тому числі на водневих паливних елементах, або транспортні засоби, що працюють на газі. Як наслідок, використання традиційних автобусів, що працюють на викопному паливі, поступово припинятиметься, поступаючись місцем більш стійким та екологічно чистим варіантам.
Очікується, що вплив цього закону буде значним. За даними асоціації автовиробників України “Укравтопром”, до 2030 року приблизно 25% усього громадського транспорту у великих містах становитимуть автобуси, що працюють на електриці або газі. Крім того, прогнозується, що до 2033 року ця цифра подвоїться, що свідчить про похвальний зсув у бік екологічно чистого транспорту.
Визнаючи життєво важливу роль зарядної інфраструктури, закон спрямований на сприяння її розвитку. Спрощені вимоги до земельних ділянок для електрозарядних станцій заохочують їх встановлення, а ті, що підключені до мереж “Укренерго”, матимуть пільги та будуть звільнені від плати за потужність до кінця 2024 року. Такі заходи сприяють розвитку екосистеми електромобілів та підвищенню доступності зарядних станцій.
Закон також поширює свою підтримку на житлові райони, дозволяючи встановлювати зарядні станції в багатоквартирних будинках за умови наявності достатньої потужності. Таким чином, він не лише підвищує доступність зарядної інфраструктури, але й мотивує мешканців до переходу на електромобілі, сприяючи формуванню культури екологічної свідомості в місцевих громадах.
Загалом, схвалення законопроєкту №8172 Верховною Радою є свідченням відданості України курсу на розвиток екологічно чистого громадського транспорту. Законодавство не лише заохочує використання електричних та газових автобусів, але й визнає нагальну потребу у створенні комплексної зарядної інфраструктури. Завдяки стимулам, спрощеним вимогам до землі та привілеям для операторів зарядних станцій, закон створює сприятливе середовище для зростання кількості електромобілів у країні.
Ця законодавча ініціатива закладає основу для більш зеленого та сталого майбутнього українських міст. Оскільки дизельні та бензинові автобуси поступово відмовляються від використання на користь електричних та газових альтернатив, вуглецевий слід України зменшиться, а якість повітря покращиться, що призведе до більш здорового навколишнього середовища для її громадян.
Крім того, приймаючи цей закон, Україна долучається до глобальних зусиль у боротьбі зі зміною клімату та переходу до більш чистої транспортної системи. Далекоглядний підхід Верховної Ради до прийняття законопроекту №8172 є позитивним прикладом для інших країн та підкреслює відданість України побудові більш зеленого та сталого майбутнього для наступних поколінь.
Nissan X-Trail, відомий у Північній Америці як Rogue, уже багато років залишається однією з ключових…
BMW запропонувала сучасний спосіб боротьби з проблемою керування в нетверезому стані, використовуючи можливості цифрових ключів…
Зростання вартості нових авто у США дедалі частіше змушує покупців переходити на компактніші моделі, адже…
Готуючи автомобіль до зими, важливо думати про все: не лише про гуму та незамерзайку, а…
Більшість українських водіїв рідко замислюються про те, що робити після дорожньо-транспортної пригоди. Зазвичай автомобілісти сподіваються,…
У новорічні свята багато людей вирушать у поїздки на авто, але взимку дороги стають небезпечнішими.…
View Comments
Плювати на все, що йде врозріз з "екологією"! Незручності, ненадійність, малий пробіг. Тай сама "екологічність" якщо брати до уваги не тільки експлуатацію, дуже сумнівна - це не я сказав. Але ж піар! Така модна тема! Родичі Тундерберг - такі ж тупі й продажні!