Tesla опинилася в центрі світового скандалу

Час читання: 3 хв.
0

У лютому 2021 року Edmunds EPA попередив клієнтів, що всі протестовані ним автомобілі Tesla не змогли забезпечити діапазон, який вони мали. Виробник скаржився на метод тестування, тому Edmunds EPA проводив його знову. Результати все одно були невтішними. У січні Корейська комісія зі справедливої ​​торгівлі (KFTC) оштрафувала Tesla за перебільшення запасу своїх автомобілів. Агентство Reuters вивчило це і було шоковане: крім фальсифікації свідчень запасу ходу у своїх автомобілях компанія створила цілу команду для анулювання скарг.

Виробник електромобілів почав надто багато обіцяти і недооцінювати те, скільки його автомобілі можуть працювати на повному заряді, досить давно – коли його лінійка була представлена ​​лише родстером та Model S. Згідно джерел Reuters , Tesla написав алгоритм, який показував оптимістичні прогнози запасу ходу. Коли акумуляторна батарея досягала 50% заряду, показання різко падали, доки не ставали більш реалістичними. Щоб уникнути проблем, виробник створив буфер безпеки, який дозволяв його автомобілям проїхати близько 24 км. після того, як комп’ютер повідомляв, що заряду більше не залишилося.

Хоча поки що неясно, чи припинилася ця практика чи ні, є явні ознаки того, що вона все ще існує. Періодично збиралися дані про більш ніж 8000 автомобілів Tesla , випущених у 2022 та 2023 роках. Аналітична компанія виявила, що показання панелі приладів не відображають зміни діапазону в холодну або занадто спекотну погоду, як це роблять інші автомобілі, щоб дати своїм водіям більш точну інформацію з приводу того, скільки вони ще можуть проїхати. Автомобілі Tesla майже завжди розраховували свій діапазон на основі даних EPA , показуючи цифри, еквівалентні 90% заявленої потужності, що також викликає підозри.

Реклама

Ще один елемент, який ставить цифри EPAпід сумнів, полягає в тому, що агенція не тестує автомобілі і не робить розрахунки. Їх роблять автовиробники та повідомляють EPA про результати. Агентство іноді проводить перевірки та вимагає від автовиробників виправити цифри. Як і очікувалося, Tesla довелося скоротити свої показники приблизно на 3%.

Більше того, Reuters виявило, що Tesla створила команду для скасування зустрічей із клієнтами з питань, пов’язаних із проблемами запасу ходу. Виробник зрозумів, що може вирішити багато проблем віддалено і затвердив для цього цікаву посаду: «Радник з віртуальних послуг» . Завданням таких співробітників було «відволікати клієнтів, яким не потрібне особисте обслуговування». Минулого літаTesla створила у цій команді новий підрозділ, який займається скаргами на запас ходу під назвою “Диверсійна група” . Його мета – скасовувати мінімум 750 скарг на тиждень.

Спочатку ці консультанти віддалено перевіряли автомобілі, щоби переконатися, що з ними щось не так. Коли дефекти було усунуто, вони намагалися скасувати зустрічі. Пізніше, 2022 року, контролери, які намагалися прискорити скасування, сказали консультантам просто відмовитися від віддаленої діагностики. Іншими словами, людей переконували не привозити свої автомобілі в сервісні центри Tesla , незалежно від того, чи дійсно вони мають проблеми, чи вони просто незадоволені фальсифікацією компанією показників запасу ходу. Тисячі клієнтів зіткнулися з тим, що їм сказали, нібито з їхніми автомобілями все гаразд, без належної оцінки.

Офіс у Лас-Вегасі нещодавно припинив займатися цими справами, але підрозділ з’явився у Юті. Таким чином, у компанії, як і раніше, є команда з відхилення, яка працює над анулюванням скарг, пов’язаних із запасом. Консультантам сказали, що вони заощаджують Tesla 1000 доларів за кожного клієнта, якого вони переконали не везти свої автомобілі до сервісного центру.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!