Все почалося з того, що співробітники поліції зупинили авто та попросили водія пред’явити документи. При спробі показати документи через програму “Дія” на екрані висвітилася помилка. У законодавстві не прописана процедура, як діяти водієві в таких ситуаціях, тому це спричиняє суперечки між співробітниками поліції та водіями під час зупинки, повідомляє Дорожній адвокат.
На момент пред’явлення документів з екрана смартфона виявилося, що свідоцтво про реєстрацію авто не відображається в додатку “Дія”. Інспектори патрульної поліції зраділи цьому факту і виписали водієві постанову у розмірі 425 гривень за ненадання документів на вимогу співробітників поліції.
При цьому в техпідтримці “Дії” водієві відповіли, що через проблеми з реєстром посвідчень водія та техпаспортів, в цей момент документ міг зникнути або зовсім не підтягнуться в “Дію”.
У своєму зверненні до суду водій наголосив на тому, що він не несе відповідальності за некоректну роботу державного сервісу “Дія”. Суд це врахував і зазначив, що людина несе відповідальність за правопорушення лише в тому випадку, якщо дія була навмисною та протиправною та спрямована на порушення цивільного порядку.
Таким чином, можна зробити висновок, що технічні перебої в роботі сервісу “Дія” не повинні порушувати права громадян, а водії не несуть відповідальності за те, що у них не працював державний додаток. Водночас відсутність врегулювання цього питання на державному рівні може призвести до появи подібних ситуацій надалі.