На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус Зеллмер та Стефані хвилювалися, як сприймуть оновлений образ бренду, адже дизайн концепту вийшов мінімалістичним і витонченим, майже схожим на преміальний. Проте Стефані підкреслила, що Skoda не прагне до сегменту преміум – бренд і надалі орієнтується на оптимальне поєднання ціни та якості, зберігаючи доступність моделей при сучасному дизайні.
Завдяки такій стратегії компанія стала третім за обсягами продажу автовиробником у Європі, обійшовши навіть BMW до 2025 року. Новий концепт поєднує естетику, близьку до Range Rover, з класичними рисами Skoda: вікна на одному рівні з кузовом створюють ефектну бічну графіку, що підкреслює чисті лінії та сучасність моделі. Стефані мріє про серійні автомобілі зі прихованим склінням і впевнена, що досягнення такої простоти є цілком реальним.
Skoda не поспішає відмовлятися від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Fabia, Scala та Kamiq продовжать вироблятися після 2030 року, але будуть модернізовані, щоб відповідати сучасним стандартам. Керівництво вважає важливим об’єднати дизайн електромобілів та машин із ДВЗ, і перші експерименти у цьому напрямку вже виявилися успішними.
Представлена бізнес-модель компанії до 2030 року підтверджує, що концепція працює: моделі виглядають сучасно, послідовно та відповідають стратегічному курсу бренду. Це не лише бачення нової Skoda Octavia Kombi, а напрямок розвитку всіх майбутніх автомобілів марки.




