23 травня цього року Tesla розпочала розслідування скарг власників на зміщені передні камери. Зокрема, автомобілі покриті камерами, кут нахилу яких не відповідав специфікації. 14 липня виробник електромобілів з Техасу виявив не менше 83 гарантійних претензій та 2 польові звіти.
Документи, подані до Національної адміністрації дорожнього руху, не пояснюють, як ці камери було зміщено. Невідомо, чи винний у цій помилці постачальник передньої камери чи сама Tesla. У будь-якому випадку зміщена камера може призвести до того, що активні функції безпеки стануть недоступними.
Якщо водій використовує будь-які функції безпеки, не будучи попередженим про їх недоступність, то значно зростає ризик аварії. Сервісні центри вже отримали вказівку перевірити кут нахилу камери та, при необхідності, відрегулювати кут нахилу. Tesla також запровадила передпродажну інспекційну перевірку.
Під кампанію потрапили 1337 екземплярів Model Y, Model X і Model S, з яких 80 відсотків, як вважають, вимагають переналаштування. Всі машини були виготовлені виключно у 2023 році.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment