Компанія Mobil Oil, що входить до складу гіганта ExxonMobil, вирішила виступити проти електромобілів. Все почалося з відео викладеного на Youtube. За цим пішли телевізійні рекламні ролики, газетні оголошення та рекламні щити, розміщені у містах США.
У 2-хвилинному відео показані люди, оточені та пов’язані кілометрами електричних кабелів, що нагадують атмосферу з Матриці. Кожна дія, навіть найпростіша, стає практично неможливою. Нитки, що переплітаються, пов’язують рухи. Коротше кажучи, вони обмежують повсякденне життя.
«Життя надто пов’язане, надто запрограмоване. Відключіться і знову відкрийте для себе радість дороги. З любові до водіння» – говорить фраза наприкінці рекламного ролика, показуючи посмішку, що осяює обличчя автомобіліста, який вирішив звільнитися від тросів і сісти за кермо великого (і романтичного) пікапа – символу моторизованої Америки.
У фільмі немає згадки про електромобілі, в ньому згадується лише нова синтетична олія Mobil. Вам не потрібно мати вчений ступінь у галузі соціології, щоб зрозуміти, що моделі з батарейним живленням, які за своєю природою залежать від кабелів, є метою рекламного ролика.
За словами американського гіганта, «більше половини американців вважають, що деякі з найкращих моментів у житті трапляються в машині: від гострих відчуттів від отримання прав водія до сімейних прогулянок і звуків музики, коли проходять милі».
Справа в тому, що це може бути лише першим кроком кампанії проти електромобілів, яку запустили нафтові гіганти.
Новий Volkswagen Golf GTI, крім інновацій, отримав нову інформаційно-розважальну систему, нове програмне забезпечення, новий дизайн.…
Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…
Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Leave a Comment