Компанія Mobil Oil, що входить до складу гіганта ExxonMobil, вирішила виступити проти електромобілів. Все почалося з відео викладеного на Youtube. За цим пішли телевізійні рекламні ролики, газетні оголошення та рекламні щити, розміщені у містах США.
У 2-хвилинному відео показані люди, оточені та пов’язані кілометрами електричних кабелів, що нагадують атмосферу з Матриці. Кожна дія, навіть найпростіша, стає практично неможливою. Нитки, що переплітаються, пов’язують рухи. Коротше кажучи, вони обмежують повсякденне життя.
«Життя надто пов’язане, надто запрограмоване. Відключіться і знову відкрийте для себе радість дороги. З любові до водіння» – говорить фраза наприкінці рекламного ролика, показуючи посмішку, що осяює обличчя автомобіліста, який вирішив звільнитися від тросів і сісти за кермо великого (і романтичного) пікапа – символу моторизованої Америки.
У фільмі немає згадки про електромобілі, в ньому згадується лише нова синтетична олія Mobil. Вам не потрібно мати вчений ступінь у галузі соціології, щоб зрозуміти, що моделі з батарейним живленням, які за своєю природою залежать від кабелів, є метою рекламного ролика.
За словами американського гіганта, «більше половини американців вважають, що деякі з найкращих моментів у житті трапляються в машині: від гострих відчуттів від отримання прав водія до сімейних прогулянок і звуків музики, коли проходять милі».
Справа в тому, що це може бути лише першим кроком кампанії проти електромобілів, яку запустили нафтові гіганти.