Вивчивши статистику ДТП із летальним кінцем за 2018 — 2021 роки, страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) виявив найнебезпечніші автомобілі. Лідерами стали малолітражки та маслкари . Зокрема, перші три місця дісталися седану Mitsubishi Mirage G4, хетчбеку Mirage та маслкару Dodge Challenger 2WD – рівень смертності в ДТП для них склав 205, 183 та 154 відповідно. Для порівняння, середньорічний рівень смертності водіїв для всіх моделей 2020 року становив у США 38 смертей на 1 млн зареєстрованих транспортних засобів.
На четвертому і п’ятому рядку опинилися Hyundai Accent (152) і Шевроле Spark (151). Високий рівень смертності аналітики виявили у ДТП за участю маслкарів Dodge Charger HEMI (118), Charger 2WD (91), Chevrolet Camaro (113), Camaro у кузові «купе» (110) та кабріолетів Ford Mustang (97).
Найнебезпечнішими автомобілями для інших учасників руху експерти назвали повнопривідні пікапи : із 10 автомобілів, завдяки яким з найбільшою ймовірністю можуть загинути у ДТП інші водії, 6 – відносяться саме до цього сегменту. При цьому пікапи найчастіше фігурують у протоколах про керування у нетверезому вигляді. Лідером тут є Ram 3500 (189).
У списку найбезпечніших автомобілів у переважній більшості опинилися великі та дорогі моделі. Сюди IIHS відніс седани Lexus ES350 та Mercedes E-Class , а також кросовери BMW X3 та Nissan Pathfinder , які показали 0 смертей на 1 млн зареєстрованих транспортних засобів на рік.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment