Новини

Volkswagen може відмовитися від перемикачів “поворотників”

Share

За інформацією, що повідомляється на порталі CarBuzz з посиланням на патентну заявку, компанія Volkswagen розробила технологію, яка передбачає розміщення перемикачів сигналів повороту на кермі автомобіля. Ця інновація дасть змогу встановлювати фізичні або сенсорні перемикачі на внутрішній стороні керма. Первинні елементи управління розташовуватимуться ліворуч на кермі, а вторинні – праворуч.

Таким чином, водій зможе вибрати необхідні опції, натискаючи відповідні кнопки. Наприклад, використовуючи кнопки зліва, водій може увімкнути фари, а кнопки з правого боку дадуть змогу вибрати режим роботи протитуманних фар або дальнього світла. Такі перемикачі можуть відповідати за управління мультимедійною системою та іншими функціями автомобіля.

За словами представників Volkswagen, ця нова технологія зробить керування автомобілем безпечнішим, оскільки водієві не доведеться знімати руки з керма. Крім того, цей підхід дасть змогу компанії уніфікувати елементи управління і заощадити витрати на розробку і виробництво підрульових перемикачів кожної нової моделі автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024