Volkswagen заявив у п’ятницю, що поставки його групи збільшилися на 12,8% у річному обчисленні з січня по червень, зареєструвавши зростання у всіх регіонах, окрім Китаю, де спостерігалося падіння загального обсягу поставок на 1,2% і падіння на 1,6% сегмента електромобілів.
За словами прессекретаря, падіння було частково пов’язане з особливо високими продажами того самого місяця минулого року після того, як уряд продовжив податкові пільги на електромобілі, щоб підвищити млявий попит після коронавірусу.
Продажі електромобілів у Китаї загалом зросли з березня, а червень був найсильнішим місяцем року, додали вони.
Автовиробник перебуває під сильним тиском з боку інвесторів, щоб збільшити продажі електромобілів у Китаї, оскільки зростаюча низка китайських конкурентів, що знижують ціни, загрожує домінуванню на автомобільному ринку в епоху двигунів внутрішнього згоряння.
Поставки акумуляторних електромобілів у Північній Америці, яка досі була слабшим ринком електромобілів, ніж у Європі або Китаї, зросли на 75,5% у першому півріччі, а загальний обсяг поставок зріс на 14,2%.
Автовиробник залишається лідером на ринку акумуляторних електромобілів у Європі: цього року було продано 217 100 автомобілів, що є значним стрибком порівняно з минулим роком, коли продажі постраждали від збоїв у логістичних ланцюжках.