Другий за величиною виробник сталі в Японії JFE Holdings Inc розглядає використання технології, відомої як “Gigacasting”, як ризик для бізнесу компанії, оскільки це може призвести до скорочення використання сталі, заявив журналістам її президент Кодзі Какігі.
Toyota Motor, автовиробник, який найбільше продається у світі, став останнім виробником автомобілів, який планує впровадити “Gigacasting” – машини для лиття алюмінію під тиском розміром з будинок.
Вперше запропонована Tesla технологія “Gigacasting” дає змогу виробляти більші і легші деталі, необхідні для електромобілів з важкими батареями, знижуючи витрати і привертаючи інтерес з боку автомобільних гігантів, зокрема General Motors і Hyundai Motor.
“Кількість використовуваної нерафінованої сталі, очевидно, зменшиться”, – сказав Какігі на прес-конференції в середу, назвавши “Gigacasting” “дуже великою проблемою”.
За його словами, оскільки алюміній менш міцний порівняно зі сталлю, залізо може знадобитися в найбільш вразливих частинах електромобілів для підвищення безпеки.
У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…
Незважаючи на те, що більшість європейських країн вже має можливість придбати третє покоління кросовера Duster,…
Стало відомо, що виробництво Cadillac XT4 завершиться в січні 2025 року. GM заявила, що припинить…
Нестача бензину – не найприємніший досвід. Але найстрашніше в нестачі палива не найважче становище, в…
Як повідомили фахівці, більшість зимових рідин складається із суміші спирту, води, миючих засобів, а також…
Китайський Мінпром опублікував фото нового варіанта стилістичного оформлення Honda Accord. Як вважає ресурс ITHome, на…
Leave a Comment