Другий за величиною виробник сталі в Японії JFE Holdings Inc розглядає використання технології, відомої як “Gigacasting”, як ризик для бізнесу компанії, оскільки це може призвести до скорочення використання сталі, заявив журналістам її президент Кодзі Какігі.
Toyota Motor, автовиробник, який найбільше продається у світі, став останнім виробником автомобілів, який планує впровадити “Gigacasting” – машини для лиття алюмінію під тиском розміром з будинок.
Вперше запропонована Tesla технологія “Gigacasting” дає змогу виробляти більші і легші деталі, необхідні для електромобілів з важкими батареями, знижуючи витрати і привертаючи інтерес з боку автомобільних гігантів, зокрема General Motors і Hyundai Motor.
“Кількість використовуваної нерафінованої сталі, очевидно, зменшиться”, – сказав Какігі на прес-конференції в середу, назвавши “Gigacasting” “дуже великою проблемою”.
За його словами, оскільки алюміній менш міцний порівняно зі сталлю, залізо може знадобитися в найбільш вразливих частинах електромобілів для підвищення безпеки.
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
На початку грудня автомобільні видання повідомили про прорив: компанія YASA, що належить Mercedes-Benz, показала прототип…
Land Rover, Volkswagen і Peugeot часто потрапляють у списки найненадійніших кросоверів, і автоексперт пояснює чому.…
Німецький виробник Mercedes продовжує розширювати лінійку електрокарів: помічено прототип нового семимісного електрокросовера з трьома рядами…
Leave a Comment