Другий за величиною виробник сталі в Японії JFE Holdings Inc розглядає використання технології, відомої як “Gigacasting”, як ризик для бізнесу компанії, оскільки це може призвести до скорочення використання сталі, заявив журналістам її президент Кодзі Какігі.
Toyota Motor, автовиробник, який найбільше продається у світі, став останнім виробником автомобілів, який планує впровадити “Gigacasting” – машини для лиття алюмінію під тиском розміром з будинок.
Вперше запропонована Tesla технологія “Gigacasting” дає змогу виробляти більші і легші деталі, необхідні для електромобілів з важкими батареями, знижуючи витрати і привертаючи інтерес з боку автомобільних гігантів, зокрема General Motors і Hyundai Motor.
“Кількість використовуваної нерафінованої сталі, очевидно, зменшиться”, – сказав Какігі на прес-конференції в середу, назвавши “Gigacasting” “дуже великою проблемою”.
За його словами, оскільки алюміній менш міцний порівняно зі сталлю, залізо може знадобитися в найбільш вразливих частинах електромобілів для підвищення безпеки.
Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…
Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…
У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…
Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…
Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…
Щоб шини служили довго і не псувалися під час зберігання у квартирі, важливо дотримуватися кількох…
Leave a Comment