Другий за величиною виробник сталі в Японії JFE Holdings Inc розглядає використання технології, відомої як “Gigacasting”, як ризик для бізнесу компанії, оскільки це може призвести до скорочення використання сталі, заявив журналістам її президент Кодзі Какігі.
Toyota Motor, автовиробник, який найбільше продається у світі, став останнім виробником автомобілів, який планує впровадити “Gigacasting” – машини для лиття алюмінію під тиском розміром з будинок.
Вперше запропонована Tesla технологія “Gigacasting” дає змогу виробляти більші і легші деталі, необхідні для електромобілів з важкими батареями, знижуючи витрати і привертаючи інтерес з боку автомобільних гігантів, зокрема General Motors і Hyundai Motor.
“Кількість використовуваної нерафінованої сталі, очевидно, зменшиться”, – сказав Какігі на прес-конференції в середу, назвавши “Gigacasting” “дуже великою проблемою”.
За його словами, оскільки алюміній менш міцний порівняно зі сталлю, залізо може знадобитися в найбільш вразливих частинах електромобілів для підвищення безпеки.
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Ця зима виявилася особливо теплою. У деяких регіонах уже встановилася плюсова температура і багато водіїв…
Leave a Comment