Другий за величиною виробник сталі в Японії JFE Holdings Inc розглядає використання технології, відомої як “Gigacasting”, як ризик для бізнесу компанії, оскільки це може призвести до скорочення використання сталі, заявив журналістам її президент Кодзі Какігі.
Toyota Motor, автовиробник, який найбільше продається у світі, став останнім виробником автомобілів, який планує впровадити “Gigacasting” – машини для лиття алюмінію під тиском розміром з будинок.
Вперше запропонована Tesla технологія “Gigacasting” дає змогу виробляти більші і легші деталі, необхідні для електромобілів з важкими батареями, знижуючи витрати і привертаючи інтерес з боку автомобільних гігантів, зокрема General Motors і Hyundai Motor.
“Кількість використовуваної нерафінованої сталі, очевидно, зменшиться”, – сказав Какігі на прес-конференції в середу, назвавши “Gigacasting” “дуже великою проблемою”.
За його словами, оскільки алюміній менш міцний порівняно зі сталлю, залізо може знадобитися в найбільш вразливих частинах електромобілів для підвищення безпеки.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment