Новини

Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників перейшов зарядний стандарт Tesla

Share

Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників погодився перевести свої електромобілі, які продаються в Північній Америці, на зарядний стандарт Tesla. Водночас європейська компанія не відмовляється від планів розвитку власної мережі «швидких» зарядок. Її термінали будуть присутні, у тому числі, і в Новому Світі.

Перехід відбудеться за тією ж схемою, як і у випадку з іншими виробниками, які вже уклали угоду з компанією Ілона Маска. З 2024 року електромобілі Mercedes-Benz із портом CCS зможуть заряджатися на станціях Supercharger за допомогою адаптера: можливість використовувати його з’явилася цієї весни. Загалом йдеться про 12 з лишком тисяч точок зарядки, розташованих у США, Канаді та Мексиці.

У 2025 році необхідність у перехіднику відпаде: нові машини одразу оснащуватимуться роз’ємами північноамериканського національного стандарту (North American Charging Standard, NACS), який розробила Tesla.

Що стосується власної мережи Mercedes-Benz High-Power Charging, до кінця цього десятиліття вона має налічувати понад 2 тисячі станцій з більш ніж 10 тисячами окремих зарядок, які розташуються на території ключових для електромобільного ринку країн по всьому світу. У Північній Америці буде понад 400 таких станцій і понад 2,5 тисячі зарядок, які обладнають конекторами двох типів — NACS і CCS1. Перші такі станції відкриються у Штатах у четвертому кварталі цього року. Користуватись ними зможуть власники електромобілів будь-яких брендів — не лише Mercedes-Benz.

Першими європейськими автовиробниками, які вирішили прийняти NACS як новий стандарт, стали родинні Volvo та Polestar. У самих Штатах, де мережа Supercharger є найбільшою, тим же шляхом вже вирішили піти Ford, General Motors, Rivian і ще низка компаній. Паралельно Tesla уклала угоди з виробниками відповідного обладнання ChargePoint, ABB, Tritium і Freewire.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні припинено надання деяких послуг для водіїв

З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…

20.12.2024

Продажі електромобілів Tesla у Європі різко знизилися

На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…

20.12.2024

Чим відрізняються китайські Toyota, Kia, Hyundai і Honda від їхніх японських та корейських аналогів

Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…

20.12.2024

Вживані авто з США втрачають популярність серед українців

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…

20.12.2024

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024