Новини

Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників перейшов зарядний стандарт Tesla

Share

Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників погодився перевести свої електромобілі, які продаються в Північній Америці, на зарядний стандарт Tesla. Водночас європейська компанія не відмовляється від планів розвитку власної мережі «швидких» зарядок. Її термінали будуть присутні, у тому числі, і в Новому Світі.

Перехід відбудеться за тією ж схемою, як і у випадку з іншими виробниками, які вже уклали угоду з компанією Ілона Маска. З 2024 року електромобілі Mercedes-Benz із портом CCS зможуть заряджатися на станціях Supercharger за допомогою адаптера: можливість використовувати його з’явилася цієї весни. Загалом йдеться про 12 з лишком тисяч точок зарядки, розташованих у США, Канаді та Мексиці.

У 2025 році необхідність у перехіднику відпаде: нові машини одразу оснащуватимуться роз’ємами північноамериканського національного стандарту (North American Charging Standard, NACS), який розробила Tesla.

Що стосується власної мережи Mercedes-Benz High-Power Charging, до кінця цього десятиліття вона має налічувати понад 2 тисячі станцій з більш ніж 10 тисячами окремих зарядок, які розташуються на території ключових для електромобільного ринку країн по всьому світу. У Північній Америці буде понад 400 таких станцій і понад 2,5 тисячі зарядок, які обладнають конекторами двох типів — NACS і CCS1. Перші такі станції відкриються у Штатах у четвертому кварталі цього року. Користуватись ними зможуть власники електромобілів будь-яких брендів — не лише Mercedes-Benz.

Першими європейськими автовиробниками, які вирішили прийняти NACS як новий стандарт, стали родинні Volvo та Polestar. У самих Штатах, де мережа Supercharger є найбільшою, тим же шляхом вже вирішили піти Ford, General Motors, Rivian і ще низка компаній. Паралельно Tesla уклала угоди з виробниками відповідного обладнання ChargePoint, ABB, Tritium і Freewire.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025