Новини

Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників перейшов зарядний стандарт Tesla

Share

Mercedes-Benz першим серед німецьких автовиробників погодився перевести свої електромобілі, які продаються в Північній Америці, на зарядний стандарт Tesla. Водночас європейська компанія не відмовляється від планів розвитку власної мережі «швидких» зарядок. Її термінали будуть присутні, у тому числі, і в Новому Світі.

Перехід відбудеться за тією ж схемою, як і у випадку з іншими виробниками, які вже уклали угоду з компанією Ілона Маска. З 2024 року електромобілі Mercedes-Benz із портом CCS зможуть заряджатися на станціях Supercharger за допомогою адаптера: можливість використовувати його з’явилася цієї весни. Загалом йдеться про 12 з лишком тисяч точок зарядки, розташованих у США, Канаді та Мексиці.

У 2025 році необхідність у перехіднику відпаде: нові машини одразу оснащуватимуться роз’ємами північноамериканського національного стандарту (North American Charging Standard, NACS), який розробила Tesla.

Що стосується власної мережи Mercedes-Benz High-Power Charging, до кінця цього десятиліття вона має налічувати понад 2 тисячі станцій з більш ніж 10 тисячами окремих зарядок, які розташуються на території ключових для електромобільного ринку країн по всьому світу. У Північній Америці буде понад 400 таких станцій і понад 2,5 тисячі зарядок, які обладнають конекторами двох типів — NACS і CCS1. Перші такі станції відкриються у Штатах у четвертому кварталі цього року. Користуватись ними зможуть власники електромобілів будь-яких брендів — не лише Mercedes-Benz.

Першими європейськими автовиробниками, які вирішили прийняти NACS як новий стандарт, стали родинні Volvo та Polestar. У самих Штатах, де мережа Supercharger є найбільшою, тим же шляхом вже вирішили піти Ford, General Motors, Rivian і ще низка компаній. Паралельно Tesla уклала угоди з виробниками відповідного обладнання ChargePoint, ABB, Tritium і Freewire.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024

Оновлений Kia Seltos 2025 вразив своїм зовнішнім виглядом

Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…

20.11.2024

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024